DS400 TINI

Hey

Nogle der lige kan slynge en dansk forhandler ud til sådan et board...

og evt kender prislejet...

Tjekkede Maxim der var det noget med 400 + 200 men ved ikke vad der kommer
af moms / fragt / told oveni ???

Kasper

Re: DS400 TINI

Hej,

Jeg går ud fra du mener DSTINIS400 board? Jeg har købt sådan et board
direkte fra Maxim-ic.com. Man skal både have et DSTINIM400 og et DSTINIS400,
de bruges sammen. Udover prisen på varen skal du betale 50$ i fragt (DHL),
ca. 100kr i told gebyr og så kommer moms af varer+fragt oveni så vidt jeg
husker.

Sidenhen fandt jeg ud af de har en Nordisk afdeling:)

Maxim Nordic ApS
Denmark
(45) 89292000

Du kan jo prøve at høre dem.