Diodebro BA10B - Erstatning.

Hejsa,

Nogen der har et bud på erstatning af denne? Har ikke rigtig kunne google
mig frem til noget brugbart.

/ Carsten

Re: Diodebro BA10B - Erstatning.

Det skulle ikke vE6%re noget problem at finde en erstatning. PE5% de
datablade jeg kan se er det en diodebro der kan klare op til 10 ampere
ved et par hundrede volt. PrF8%v at kigge pE5% el-supply.dk under
Komponenter->Dioder->Brokoblinger og se om der er en der har samme
specs.

Mvh
Christian

Re: Diodebro BA10B - Erstatning.

Det skulle ikke være noget problem at finde en erstatning. På de
datablade jeg kan se er det en diodebro der kan klare op til 10 ampere
ved et par hundrede volt. Prøv at kigge på el-supply.dk under
Komponenter->Dioder->Brokoblinger og se om der er en der har samme
specs.

Mvh
Christian

Super !

Har nu fundet en der holder samme specs og benafstand.

Tak for hjælpen.

/ Carsten

Site Timeline