din stik på vdo navigation

hejsa
har mistet mit strøm stik i forbindelse med jeg skulle afmonter min vdo
navi.
nogen der kender en side så man kan se hvilke ben der er til hvad??

mener at ha set en side med din/iso forbindelesr men kan ikke huske adr.
nogen der kan hjælpe??

--
Mvh. Søren Poulsen
snipped-for-privacy@mail.dk

Re: din stik på vdo navigation

Hvilken model,  måske jeg har en vejledning liggende på mit arbejde
(har monteret lidt vdo)

Morten

Re: din stik på vdo navigation

en ms5000 kan se i manualen hvilke ben der der skal ha +12v og gnd men
kender ikke vejen rundt fra A1-A8 i stikket man kan vel bruge et stik fra en
bilradio evt og selv sætte sikringer på ledningerne?
svar gerne via mail da jeg ikke er hjemme før fredag/lørdag

--
Mvh. Søren Poulsen
snipped-for-privacy@mail.dk

Site Timeline