Diagram til gammel yatzy maskine..

Hej Ng

Er der nogle der ligger inde med et diagram til den
gamle væghængte yatzy maskine fra Compu-Game
efter signe skulle hedde elitegame nu!!!

--

Hilsen
Søren

Re: Diagram til gammel yatzy maskine..

jeg har ikke noget diagram (de er smidt ud) men jeg har repareret en hel del
af dem i min tid ,og vil gerne hjælpe dig hvis jeg kan , jeg er også bange
for at du ikke for
meget ud af et diagram de diagrammer jeg har set
til bla compugame var noget rigtig spagetti noget
de fleste rep var ic kredse (40xx) der der sad løse
eller dårlig kontakt ved ic sokkel (dårlige lodninger)
når der var brændt noget af så var det som regel
i strømforsynings del  og et par effekt modstande på
hovede print
(meget sjældent en af c-mos kredsene 40xx) ,med et scop kan du meget hurtigt
fejlfinde på selve kredsene eller brug en "logic probe"
prøv skriv hvad fejlen er

venlig hilsen
Michael Meidahl Jensen

Site Timeline