Ø: diagram til gammel TC electronic mixer

Hej!

Jeg havde engang en gammel mixer fra TC electronic. det var en gammel
sag fra 90'erne med træsider og løse moduler. hvis jeg ikke husker helt
galt hed den noget med MBM-62XX men jeg kan tage fejl. Det var den de
fleste lokalradioer havde dengang (Ihvertfald radio SLR :-)

Jeg er interesseret i et diagram på den parametriske EQ der sad i alle
modulerne pånær telefonmodulet, så hvis nogen skulle ligge inde med
sådan et diagram, eller info, ville jeg blive enormt glad for at høre herom.

På forhånd tak,

Per Jensen.
fjern fjernmig ved direkte mail.

Re: diagram til gammel TC electronic mixer

Husker dem godt...

Har du prøvet at maile TC? Jeg fik et fint scannet diagram til min
parametriske EQ da den skulle repareres.

/Preben Friis

Re: Ø: diagram til gammel TC electronic mixer (0/1)

Hej er er diagrammet du efterlyser.
Der er en kopi af det originale fra "SLR"
mvh Bo

Re: Ø: diagram til gammel TC electronic mixer - tc eq.jpg (0/1)

Her er diagrammet

Site Timeline