Diagram til B&O LE6000 - Page 2

Re: Diagram til B&O LE6000
OK....

Føler her er en hel masse løs snak.

Jeg spurgte om en enkelt ting.

Har fået svar på 1000 andre.

Skal jeg skifte olie på min bil, Så skal jeg vide hvilken olie der skal
bruges, ikke hvor det hældes på, ikke hvor bundproppen sidder, ikke hvor
meget....

Alt det ved jeg i forvejen.

Det jeg manglede var et diagram over den vertikale generator (som jeg
skrev). Det er en trekant gen. der er klappet sammen. Har skiftet de lytter
der sidder lige omkring den. Har tjekket for afbrudte/kortsluttet "transer"

Det og skifte på må og få er ikke MIN måde og fejlfinde på. Det er sku' og
lede efter nålen i høstakken, og virker på mig useriøs. Hvof. skifte noget
der virker ?

Kort sagt. Har prøvet. Det lykkedes ikke. Mangler DOK. Det er vidst snart
nemmere og smutte forbi den lokale rep. med 2 pils og få en kopi.

Tak for hjælpen.

Det var alt....

Site Timeline