diagram S-vhs

Er der en der kan hjælpe med hvad der skal tilsluttes til hver ben på et
S-VHS stik ?

Re: diagram S-vhs

S-vhs stik findes ikke, det ør s-video derimod ;-)

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge forbi:
http://hwb.sunsite.dk /
klikke på hardware og efterfølgende på connectors samt s-video.

Re: diagram S-vhs

Giv op...når selv fabrikanterne skriver S-VHS på pakkerne er der ingen
vej tilbage.

;-)

-Sune

--