Diagram eller servicemanual til Canon B J10/e/ex blækprintere

Hej NG,

Kan en venlig sjæl hjælpe mig med ovenstående.. Godtnok kan jeg finde
det på nettet til $$-download uden garanti for at jeg får de
informationer jeg skal bruge.

Sagen er den at jeg har en lille park af disse printere - i øjeblikket
begrænset til to - som jeg bruger i forbindelse med et gammelt
DOS-program et par uger om året.
Da jeg skulle klargøre printerne til Årets fieldday for radioamatører
strejkede de tre af dem. I den ene er 22v strømforsyningen pludselig
gået kaput så den danner 60v når sikkerhedskredsløbene er koblet fra.
De to andre melder konstant fejl og lukker ned eller rokker frem og
tilbage med printerhovedet som at den ikke kan kalibrere venstremargen.
Et forsøg med at flytte printene over til et andet chassis har ikke
ændret på noget.
Det lithium-batteri der sidder i printeren (til hvilket formål?) viser
lige omkring 3 volt på dem alle.

Hvis alt andet glipper må jeg se om genbrugsstationen kan donere en
erstatning hen ad vejen. ;-)

/Lars

Re: Diagram eller servicemanual til Canon BJ10/e/ex blækprintere

Klip.....

Hej Lars.

Send mig en email-adresse på ebbe.skovgaard(at)gmail(dot)com. Der skal være
plads nok til 1.2-1.5Mb.

vy 73 de Ebbe

Site Timeline