Diagram BR451a

Har forlagt mit diagram til BR451a, er der nogen der har et liggende som kan
levere et scan.

Pft.
Oizo

Mail: oizo_man s-nabel-A ofir.dk

Re: Diagram BR451a

Hvis du skal ha' hjælp, skal du nok fortælle om det er motorstyringen
til en Golf-II eller forvarmeren til en elektrisk primus ??

Eller det sådan een, jeg fandt på google?
http://www.certifiedelevator.com/it050071.htm

Bo //

Re: Diagram BR451a

Mon ikke det er den her:
http://brinck.dk/byggesaet/br451a.asp

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Diagram BR451a
Leonard viser vejen med at pege på det rigtige, jeg skriver mere udførligt
næste gang ;-)

(checkede lige google - giver et eneste hit på br451a som er hos Brinck, men
Bo har ret i at det ikke skal være en gættekonkurrence når man spørger)

hilsen
Oizo

Re: Diagram BR451a

schade, jeg havde glemt "a" til sidst.

-men nej, jeg har alligevel ikke noget der kan hjælpe. Mit indlæg var
mere ment mildt opdragende, og det virkere :-))

-fortsat god aften.