Design af Printplader

Hejsa.

Er der nogle der kender til nogle programmer hvor man kan tegne sine egne
printplader og når man så er færdig, bestille dem?

Ligesom i frontpage designer..

Mvh Brian

Re: Design af Printplader
Søge med Google efter "Eagle"

mvh KS

Re: Design af Printplader

Det er så meget fint..

Hvis jeg bruger eagle. til det, hvor kan jeg så bestille printplader
online,,?

//Brian

Re: Design af Printplader

La oss heller snu på det:

Hvilke printfabrikker kan /ikke/ bruke filer produserte av EAGEL?.

Jeg kjenner ingen.

HM

Re: Design af Printplader

Olimex.

/Bo.

Re: Design af Printplader
Hej Brian

http://www.conrad-leiterplattenservice.de/ er en mulighed hvor
man bl.a. kan bruge TARGET som kan downloades på den
side til at designe sine print med.

Re: Design af Printplader
Hej Max

Tak for linket.. men det her Target Program er jo tysk.. og jeg fattet
absolut intet...

//Brian

Re: Design af Printplader
Hej Brian

Det skulle ikke undre mig om du ikke kunne finde en UK udgave
af TARGET ;)

Re: Design af Printplader

Jeg anbefaler deg å slå deg til ro med EAGEL. Det /fungerer/.

HM

Re: Design af Printplader

Jeg faldt over et for nogle år siden - jeg kan bare ikke huske navnet på
det... :-(

- Men det findes :-)

Jesper Poulsen

Re: Design af Printplader

Enenu en mulighed, kik evt. på...

www.expresspcb.com

Har både programmer du kan hente og kan bestille via programmet.

Venlig hilsen
Finn

Re: Design af Printplader

Hej Finn

Tak for linket.. jeg kikket på det.. første fordel er da at det er engelsk..

Mvh Brian

Site Timeline