datablad til modulator?

Hej NG

Jeg er ved at finde et datablad til den modulator der er i min Sanyo Video,
men den findes bare ikke og der er temmelig mange ben på i forhold til dem
man finde på nettet af nyere modulatorer.

Men der er et klistermærke på modulatoren som der står følgende på:

TMUE3-114A     (1 kunne også være store i)
7AE1B876B    (1 kunne også være store i)
1AV4F1FEB0090     (1 kunne også være store i)

Er der nogle som kender til en sådan modulator eller kan henvise mig til
noget brugbart.

På forhånd tak
/Johnny

Re: datablad til modulator?

Video,
Jeg våger påstanden, det er ein programmert standardkrets. Les det som
klisterlappen skjuler.

HM

Re: datablad til modulator?

Nope, der var intet og nu er klistermærket ødelagt :((

Men der er ialt 9 + 11+ 7 ben op *GGG* der er noget mere end dem med 4-5 ben
/Johnny

Re: datablad til modulator?
Nu har jeg fundet selve databladet for selve chippen LA7578N, hvilket heller
ikke er til meget hjælp.

Der står foruden på den at det er en 3 in 1 Tuner.

ben

Re: datablad til modulator?
heller

Hvis der er brugt en LA7578 i den blikdåse du har, så er det sikkert ikke en
modulator men en tuner eller IF dåse.

PS LA7578 indeholder IF Amp. / Video detektor / FM-Audio detektor.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hvis man tager udgangs punkt i at der både kommer et videosignal fra videoen
selv og kan også komme fra scart og alm. antenne in, så må der vel også være
tale om en modulator  eller hva?

Modulatoren er 13 cm. lang, så mon ikke det er alt i en pakke *SSS*

en

Re: datablad til modulator?

1 Tuner
2 IF
3 Modulator

Det burde den kunne hvis der er de 3 punkter som jeg har skrevet, men jeg
kender ikke lige så meget til de moduler der bruges i Sanyo Video'er så jeg
kan ikke hjælpe med benforbindelser.

Hvis du er heldig kan det være at du kan finde et diagram til video
maskinen, prøv at google lidt efter det.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

T@k, jeg vil lede efter selve video'ens diagram, selvom der hidtil ikke har
været nogle hits på den.

/Johnny

Re: datablad til modulator?
ben

Hej...

Dem med 4-5 Ben plejer det ikke kun være en simplex fra foreks Sat-Tuners...

Der plejer ca at være 2 * Vcc og Video og Lyd og Gnd og hvis 1 mere...

Men det her er fra en video, dvs i al fald 2 video og hvis det er en stereo
video så er der 2 * 2 lyd signaler + diverse snask

Kasper

Site Timeline