Dansk f..... h..... VISA kort der ikke kan bruges i udlandet.

Ved godt at det ikke helt hører hjemme her i gruppen, men jeg har købt en
del elektronik i udlandet så aligevel...

Har lige bestilt en special omskifter, som jeg fandt efter langt tids
kiggeri på nettet. Sku have 1 stk ikke 100 eller 500 som den danske importør
kunne skaffe som minimum (rep af en amerikansk walkman). Mauser ville IKKE
anderkende det danske visakort pga. løbetiden.

Har også haft problemer hos New Line Cinema (et smykke til niecen) Igen
løbetiden.

Har bestilt et mastercard og vil bruge VISA kortet som isskraber til bilen
her i vinter.

Benny

En negativ VISA kort kunde.

Re: Dansk f..... h..... VISA kort der ikke kan bruges i udlandet.

importør

En af mine kollegaer har fået ændret to netbutikker i Tyskland, sådan at de
nu kan tage den lange løbetid - han ringede til dem og det var rettet på
under 1 time!

//Søren

Re: Dansk f..... h..... VISA kort der ikke kan bruges i udlandet.

de

Også min erfaring.

Bo //

Re: Dansk f..... h..... VISA kort der ikke kan bruges i udlandet.

Også min. Skriv en email til dem, så skal de nok sørge for at få det ændret.

Peter

Site Timeline