CopleyControls

Problemstilling:
Har en trykkerimaskine som har indbygget en servomotor (ThrustTube fra
Indutek.dk)
Den servomotor bliver styret af en "servoforstærker", pt en LinearDrives
LDA310 Amplifier.
Denne "servoforstærker" skal desværre skiftes til en ny model, denne er fra
Copley Controls.
En 7426AC. Har pt. styr på de fleste forbindelse men der er enkelte som jeg
endnu ikke
har styr på. Har i dk.binaer sendt 4 billeder af dokumentatioen.

På billed 1 Nilpeter: Her ses den eksisterende "servoforstærker" samt
styresignalerne fra
Nilpeter trykkerimaskinen. det er disse signaler som jeg er i tvivl om.

På Billed 2 LDA310 er dokumentationen over hvad der kommer ind i den
eksistrende forstærker.

På Billed 3 & 4 er den nye forstærker fra Copley.

Men er lidt i tvivl om hvordan den nye forstærker skal forbindes til
forstækere.
Så hvis der nogle kvalificerede bud derude så lad mig høre...

På forhånd tak
Thomas

Re: CopleyControls

Jeg er slemt bange for at de 49 del filer i dk.binaer
aldrig når igennem ,lige nu kan jeg her på TDC kun se 12 ud af 49

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Alternativ løsning: