Component Video til scart? (RGB)

Er det mon mulig at forbinde dette til sit scartstik i TVet?
Købe færdig kabel et eller andet sted?

http://www.buyrealmagic.com/vidadcab.html

Re: Component Video til scart? (RGB)

Ja, du får blot nogle underlige farver !

Re: Component Video til scart? (RGB)

Hvis det er til xcard kan du købe en rgb adabter og trække scart til tv...

Kenneth Østergaard

Re: Component Video til scart? (RGB)

Ja men problemet er jeg bruger GB-PVR som ikke understøtter scartRGB på mit
Xcard.

Site Timeline