CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type

CBC184L transistor skal erstattes af en kraftigere type (fordi benene
knækker over) da de sidder i en motorstyring i en rallybil
nu er det sket 2 gange,  hvor vi måtte udgå af løbet trods kanon placering
før forliset. ÆV ÆV ÆV

så vidt jeg kan gennemskue, fungerer de som driver til effekttrin for
tændspole.

hvem kan lige slynge en erstatning ud af ærmet ?

MVH MORTEN

Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type
Det er den rigtige du bruger
Klister den fast.
Den ryster i stykker.
En stor klat fra en limpistol og du når i mål.

Ejvind Andersen
Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type

kunne bare godt tænke mig at benene var kraftigere, desuden kunne jeg godt
bruge nogle nye, da jeg har måttet lodde benene sammen igen JUKS !!

brink i frederiksborggade KBH solgte mig nogle han mente var erstaningen,
men NEJ de var ikke rigtige.

mvh morten

Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type
Hej Morten

Den skulle kunne erstattes af BC184, men pas på, L udgaverne har andre
benforbindelser end normal udgaverne.

Mvh Max

Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type

NEJ: klatter fra limpistoler er stive og sprøde ved vintertemperaturer og
bliver bløde ved den temperatur, der er  i maskinrummet på en bil. Brug
silikonegummi. Det er ikke sprødt og holder til temperatur variationer og
rystelser.

Bo //

Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type

nyhedsmeddelelse:3fa18898$0$7888$ snipped-for-privacy@nntp04.dk.telia.net...
placering

Din transistor skal hedde BC184L og hvis det "kun" er benene der
knækker, må du nødvendigvis sætte den fast så den ikke ryster.
Hvis du vil finde en med kraftigere ben, så har den også et andet hus og
bliver derfor også større og tungerer og vil derfor også knække, så det
løser ikke problemet.

Ejvind Andersen
Re: CBC 184 L transistor skal erstattes af en kraftigere type

Men en erstatning vil også knække, har den tykkere ben, vil det blot tage
længere tid.

.Den skal fixeres mekanisk, der er ikke andet at gøre !