Brænding af EPROM'mer ?!

Hej NG

Er der nogen her i NG som ved hvor man kan få brændt EPROM eller som evt.
selv kan brænde EPROM og gider at gøre det?

Jeg vil nemlig gerne have brændt en EPROM til indsprøjtningen på min MC...

M.V.H.
Thore Jensen

Re: Brænding af EPROM'mer ?!

Hvilken type eprom (hvad hedder kredsen) ?

Anders

Re: Brænding af EPROM'mer ?!

øh....... der fik du mig sgu.... hvor/hvordan ser jeg det??

Der er et par billeder af nogle her.
http://www.rsvr.net/pages/performance2.asp?section=MILLE&subsection=EXHAUSTS&c33 %
http://www.rsvr.net/pages/performance2.asp?section=MILLE&subsection=EXHAUSTS&c25 %#

Thore

Re: Brænding af EPROM'mer ?!

Alleførst har du det "program" der skal i prommen ?

Anders

Re: Brænding af EPROM'mer ?!

Jep, jeg har den nødvendige .raw fil og checksum..

Thore

Re: Brænding af EPROM'mer ?!

Følger der ikke nogle instruktioner med om hvilken chip det er til ? eller
der ´hvor du har fået det ?

Anders

Re: Brænding af EPROM'mer ?!
Hvor stor er den .raw file, man kan sikkert ud fra den´s størrelse fastslå
hvor stor en kreds der skal til.

---
Re: Brænding af EPROM'mer ?!
hvor i landet ?