Beosound 3000 problem

Hejsa

Jeg har en Beosound 3000, der er begyndt at opføre sig meget underligt her
på det sidste. Først kunne den finde på at slukke af sig selv, og nu er der
slet ingen liv? Dvs. at den røde og den grønne diode lyser, men man kan ikke
tænde på nogen måder. Jeg har prøvet at afbryde strømmen, men det hjalp ikke
spor. Det eneste der virker er "load" knappen...

Hvad kan der mon være galt?

Mvh
Hans

Re: Beosound 3000 problem
Hej Hans

Har du sktiveret pin-kode  ?

mvh
Erik

der
ikke
ikke

Re: Beosound 3000 problem

Ja tyverisikringen er aktiveret, men man kan jo ikke tænde den! Den spørger
altså ikke om nogen kode...

Mvh
Hans

Re: Beosound 3000 problem
Davs Hans

der
ikke
ikke

Jeg mener at hvis du skal afbryde strømmen, så skal det være i min. 30
sekunder.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Beosound 3000 problem

Ja hvis man vil aktivere tyverisikringen, men jeg skal bare have lortet
tændt...:(

/Hans

Site Timeline