Beocom 4?

Jeg har en Beocom 4 trådløs telefon hvor der kommer flere og flere
tordenfluer i displayet. Jeg kan se at de kaster skygge på baggrunden. Sådan
et display kan ikke skilles ad, vel? Hvis jeg får skiftet displayet (ingen
garanti) er det bare et spøgsmål om tid inden det er fyldt igen.

Jeg synes at det tyder på et produkt af dårlig kvalitet

Da jeg købte telefonen manglede der en linie i displayet (jeg gjorde
opmærksom på det på købsdagen) og jeg kunne ikke få en anden telefon ."Sådan
gør B&O ikke", sagde de hos den autoriserede B&O forhandler og sendte
telefonen til reparartion. Der gik en måned inden den kom retur.

Peter Jensen

Re: Beocom 4?

Hvad var spørgsmålet?
Mon ikke du har valgt den forkerte gruppe til dit brok. Prøv i dk.forbruger
i stedet.

Re: Beocom 4?

Spørgsmålet var som skrevet står: Sådant et display kan ikke skilles ad,
vel?

Undskyld mit opstød som ikke hører til her.

Peter Jensen

Site Timeline