B&O LX 2802N finder ingen kanalerunder søgning..

Hej, har en LX2802N, hvor jeg ikke får noget andet end gråt flimmer ind når
jeg forsøger at søge
efter kanler.

Har skiftet den metalhus hvor man sætter antennestikket ind i, men lige
meget hjælper det..

Er der nogle der har andre foreslag. Prøvede fra en LX2500 at sætte hele med
printet med sokklen i, istedet
for den som sad i 2802´en. Der kunne jeg godt finde og gemme kanalene. Men
fik her ingen lyd (LX2500 printet)

Er der nogle med løsningsforeslag, og evt. bor i nærheden af Varde som kan
reparer den, (for et rimelig beløb),
vil jeg juble og klappe i mine små hænder....

--
Der skal ikke stå
    SLET_MIG

Hej

Prøv lige at checke  TR22 BC338-25 på tunerprintet

mvh
JBH

Re: B&O LX 2802N finder ingen kanalerunder søgning..

Hej, tak for et hurtigt svar. Det er en transistor du mener, ik.

Og såvidt jeg kan se, sidder den ca. midt på printet, ved plastikfoden
som stikker op midt i printet? (godt nok LX2500 printet, men regner ikke med
at de er helt forskellige)

Mvh Axel

Re: B&O LX 2802N finder ingen kanalerunder søgning..
Jo

med

Korrekt.

Du kan finde reparationstips her f.eks.