At bruge en alternativ stromforsygning.

Hej gruppe.

Stromforsygningen/AC-DC-adapteren til min barbar er desvarre brandt af og
derfor soger jeg hin og hid efter et alternativ. Jeg kan naturligvis kobe
den hos fabrikanten, men har faet tilbudt en brugt stromforsygning med
folgende specifikationer:

Output: 19V 2.6A

Imidlertid har stromforsygningen til min barbar folgende specifikationer:

Output: 18.5V 2.7A

Jeg tror gerne pa at det tilbudte stromforsygning godt kan klare det faktum
at maskinen vil trakke 0.1A mere end dens output er specificeret til, men
hvordan star det til i langden? Vil jeg sta med endnu en brandt
stromforsygning? Kender I iovrigt en en forhandler der netop salger disse
ac-dc adaptere?

Hilsen Jack,
Kobenhavn

Re: At bruge en alternativ stromforsygning.

Den kan du sagtens bruge.

--
Vh. Peter Andersen

Re: At bruge en alternativ stromforsygning.

:3fa564e7$0$30064$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...
Tak for hjalpen. Hvad sa hvis stromforsygningens output er pa 20V 3.25A? Her
er der rigeligt at trakke pa, men jeg er lidt usikker pa om en barbar har en
spandingstolerance pa over 1V. Som sagt kraver min 18.5V 2.7A.

Hilsen Jack

Re: At bruge en alternativ stromforsygning.

Jeg turde gode gøre det, men jeg tør ikke sige det er i orden.
Prøv hvis du tør. Der sidder regulering inde i maskinen, så derfor tror jeg
godt du kan.

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline