Antenne til netværk

Hej!

Er der nogen der har bygget 2,4 Ghz antenne til trådløs netværk. I
bekæftende fald må jeg så høre lidt om det.

På forhånd tak.

Børge

bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Re: Antenne til netværk

Jeg havde engang en medlærling der gjorde det... Jeg skal prøve at
skaffe lidt info, men jeg garanterer intet... :-)

Jesper G. Poulsen
Re: Antenne til netværk
Jeg har rodet lidt med det. både som parabol og almindelig 5/8 og 1/4 bølge
stavantenne.
men rf-connection har nogle ganske udemærkede.
der er ikke rigtigt noget at berette udover at en prøve modtager er et
absolut must for at lave en perfekt afstemning.

Mvh Jacob

Re: Antenne til netværk

http://www.google.com/search?hl=da&q=pringles+antenna&spell=1

Ved ikke hvor seriøst det er, meeen det er nu meget sjovt:-)

--
MVH
  Thomas Eg Jørgensen

-Nå, den :-))