ang strømforsyning til router

Hej.

Af en eller anden mE6%rkelig grund er min strF8%mforsyning (transformator
hedder det mE5%ske mere prE6%cist) til min  linksys router stE5%et af.

Dette var en med output 5V og 2.5A

Imidlertid fandt jeg en gammel en jeg havde med output pE5% 9 V og 1 A
som jeg satte til - og det virkede umiddelbart..

Hvad kan jeg risikere ved dette? (ved godt effekten den nye yder ikke
er sE5% meget som den gamle, men det virker - det er jo ogsE5% max output
der er specificeret)

Vil den nye ikke bare "virke" som 5 V med ca 2 A?

Hvor finder man en transformator der opfylder specifikatiooner
prE6%cist?? og er de ikke "for dyre" (i forhold til at kF8%be ny router
til ca. 200 kr) nE5%r de skal yde de 2.5 A??

/Peter

Re: ang strømforsyning til router

Du får overspænding ind på din router, du kan let riskere at den dør ret
hurtigt.

Nej

Re: ang strømforsyning til router
On 11 Jan., 13:43, "Klaus D. Mikkelsen"

NE5% okay..

Glemte ogsE5% en kommentar - har bemE6%rket routeren er varmere..

Men som sagt koster en ny kun lige under 200 kr, sE5% er formodentligt
billigere at kF8%be en ny end en ny strF8%mforsyning...

/Peter

Re: ang strømforsyning til router

http://thansen.dk/product.asp?c16%10018608&n46%9331449&pn10%39850675

Jesper Poulsen

Re: ang strømforsyning til router

Tak..

SE5% bliver det en ny router - hvis det der er billigste lF8%sning :-)

/Peter

Site Timeline