Ang. rep.

Jeg vil lige takke alle sammen som har hjulpet mig over denne nyhedsgruppe
med at få et  TV lavet.

Det drejer sig om et DAEWOO 2898ST CP775

som har fået skiftet følgende.

Højspændnings trafo.
Højspændnings transistor.
Kontrol IC til power supplien.
Verticale Kreds en masse lytte i pover supplien og et par diode.

Så hvis nogen har et TV der minder om dette kunne det måske hjælpe at skifte
overstående.

Endnu engang tak for hjælpen til de der har givet mig tips samt gode råd.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Ang. rep.
hey...

det lyder lidt "voldsomt"...

jeg kan ikke få ex.vis den ic kreds i strømforsynignen til at passe med det
andet.. enten er der kommet mange fejlt på en gang.. ellers er de kommet
mens du har målet i dem.. (:

--
Mvh Kasper

Re: Ang. rep.
Davs Kasper.

det

Jeg tror nu ikke at fejlene er komet ved målinger, da mange af fejlene har
været synlige fejl, som man ikke kan ta fejl af. og efter at havde kigget
service manualle igennem kunne man finde frem til nogle gode ting at måle
igennem, selv uden power på TVet.

Men printet var nu også rimelig medtaget.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Site Timeline