Latest threads in Electronics (Danish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Thule IA100 slår fra
Hejsa Jeg har lidt problemer med min Thule IA100 forstærker (den oprindelige med den grønne knap) Ved poweron fra kold, slår den udgangsrelæerne fra efter ca. 10sekunder. Hvis den så får lov at...
7
7

UAA1006 datablad?
Jeg har forsøgt overalt på nettet at finde subject, men uden held. Kredsen er en philips (formentlig noget timer og relædriver) er det nogen der har et godt tip?
1
1

enzo-69@hotmail.com
Dette nummer på ebay 180236514165

Åbne elektrisk port vha. bluetooth
Hej, vi har en elektrisk port som vi kan åbne vha. en trådløs håndsender (radiostyret) For ikke at købe 4 ekstra håndsendere (til kr. 500,- pr stk.) og som ungerne garanteret smider væk i...
11
11

Et hurtigt svar ønsket (floating pins)
Sidder lige og kigger på et datablad hvor der står: Note 6: Address pins A0, A1, A2 are directly connected to VDD, VSS, or floating with less than 50pF capacitive load. Vil floating mon sige at det...
5
5

Hvor finder jeg servicemanual til scop.
Hej Nogen der ved hvor jeg kan finde en servicemanual til et Iwatsu oscilloscop? Jeg synes ikke at hverken Google eller ebay er mine venner pt :-( Nogen der ved om der er en dansk forhandler af...
5
5

Batteri Problem
Hej! Mig og min lillebror købte sidste år nogen billige (men gode) el-løbehjul. Opalderen der til var pænt ringe, og efter mange timers boren, sammenkoplede ledninger, nye opladerstik, og en ny...
11
11

Blå skivekondensator i Philips Tv
Mit gamle Philips tv 25 GR 5721/13 B døde under opstart. Den lille blå skivekondensator tæt ved HSP-trafoen har et lille brændt hul. Denne lille blå skivekondensator er mærket: BN /22K 2KV Er i...
14
14

8p din-stik
Ja de gamle runde (som også et alm 5-din kan gå i) Jeg mangler både et han og et hunstik til ledningsmontering. Nogen der har en ide til, hvem der kunne ligge inde med sådan to? Det skal bruges...
4
4

Styring af ekstern elektronik fra pc
Jeg er ved at opbygge en generel robotplatform hvor der monteres en almindelic pc (micro atx) med windows. Der skal s=E5 skrives software til styring af motorene. Den gamle metode ville best=E5 i at...
5
5

PRACK modstand
Hej Hvad kaldes denne her IC med 6 modstande indbygget? Hvor kan de købes? Se her: Med venlig hilsen Monie
3
3

80C517 uden program
Jeg har en PW med en 80C517. Den er jo beregnet til at maskeprogrammeres, men jeg tror ikke, at denne er det, da der ikke står nogen mystiske koder, men blot typenummeret. Desuden er er der EPROM....

GSM og Bluetooth detektor
Jeg mangler en håndholdt detektor af GSM og Bluetooth signal. Hvor kan sådan en købes? Ole Thomsen
3
3

Aldi vejstation tidszone?
Hej allesammen! Er der en her i gruppen, der har en Aldi trådløs vejrstation GT-WS-02, der kan fortælle mig, hvordan man stiller tidszonen, så sol op og nedgang kommer til at passe? Har kigget på...
7
7

Sæbekassebil med elmotor - hvordan?
Hejsa Lillepigen skal snart have en lille sæbekassebil og jeg vil lave den med elmotor. I første omgang pønsede jeg på at lave den med en motor fra en 12 volt boremaskine, men jeg tror ikke den er...
4
4