12V til 19V converter

Nogen som ved, hvor man kan købe sådan een ?

Kim

Re: 12V til 19V converter
Glemte lige at uddybe, at det er en computer som skal forsynes
fra et 12V anlæg.

Re: 12V til 19V converter

Hvis det ikke er selvbyg du efterlyser, kan der købes en færdig

http://www.thansen.dk/product.asp?c21%01495405&n59%3816383&pn80%2061085

Måske den kan findes billigere, jeg købte en lignende i Aldi engang for
149kr.

mvh
JBH

Re: 12V til 19V converter

Den købte jeg også og den er da væsenligt kraftigere end den fra
Tsvansen.dk...

Re: 12V til 19V converter
Mange tak for hjælpen :-)
Checker lige Aldi først - men ellers er den anden tiptop omend noget dyrere -
men pyt.

Kim

Re: 12V til 19V converter

Mine er fra Aldi, men det er mindst et år siden de havde dem. Det er nok
nærmere 16-17 måneder, så dem er der nok ikke flere tilbage af.

laus

Re: 12V til 19V converter

Jeg har flere, jeg gerne vil bytte til noget andet..

www.tersgov.dk/hub

Claus

Site Timeline