UPS: očekivano trajanje 1 ciklusa?

UPS od 2200VA odnosno 1980W efektivno, radi na 4 baterije od 12Volti / 17Ah

baterije su spojene 2x12 u seriju (24V) + drugi par takodjer serijski na
24V, ali paralelno sa prvim parom, dakle; 24 V x 2

pod trajnim teretom , recimo halogena žarulja od 500W, koliko će biti
očekivani rad žarulje uz pretpostavku da su baterije nove i da je
iskoristivost UPSa (koji je APCov) je 86-87% ?!?

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

trebalo bi raditi oko sat i pol

Re: UPS: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Ako uzmemo da je potrebna snaga 500 W, uz korisnost od 87% angažirana
snaga će biti 575 W, odnosno pri 24 V to je 24 A.
Ako je kapacitet baterija 17x2 = 34 Ah, onda će max vrijeme iznositi 1,4
sata (1h i 25min), no to bi bilo da se iz baterija izvadi i zadnja kap
energije.
Trebalo bi izdržati 50% od te vrijednosti, dakle, 40-tak min.

Možda netko zna točniji podatak, moj je teorijski.

Re: UPS: očekivano trajanje 1 ciklusa?

to su baterije koje se mogu duboko prazniti, no u prvoj racunici sam racunao
da baterije imaju kapacitet od 17Ah, to je kapacitet za 20 satno
opterecenje, kod 1-satnog opterecenja kapacitet im je mozda 12Ah ili cak i
manje, tako da mijenjam svoju racunicu na maksimalno 1 sat pod opterecenjem
od 500W.

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Moja procjena - nešto malo preko sat vremena.
Jači modeli imaju  upravljanje i komunikaciju sa računalom pa interaktivno
dojavljuju preostalo vrijeme autonomije (izmedju ostalog).
2kW modeli već spadaju u mrvicu ozbiljnije uređaje.

//Marin

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

grupi:hsepes$sg4$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...
Starenje baterija je veći problem..

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

hmm, mislim da nisam napomenuo starenje baterije...pretpostavka je da
baterije testiramo SADA...samo jedan ciklus...a ne test koji bi trajao kao 3
godišnji test od testiranja baterija sa jednim ciklusom mjesečno pa tako
naredne 3...godine pa da bi vidjeli kronološki reultat....sada i za 3
godine...

ok, da budem precizniji i da produbim pitanje...koliko je očekivan rad UPSa
pod opterečenjem od 500W sa baterijama starosti do 1 godinu...do 2
godine...do 3 godine...svi ostali podaci su kao što sam perthodno naveo...

i usputno, koliko bi kod nas koštala recimo baterija za UPS, 12V/17Ah...nova
naravno i od nekog boljeg proizvođaća...tj od proizvođaća koju APC
preporuća, mislim da bi FIAMM ušao u taj izbor ako se ne varam

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?
Sada ozbiljno,..
:-)

Za sličan UPS 6 baterija je cca 1100kn+PDV.
Nakon 3 godine 2,5KVAh UPS više nije držao ni sekunde.
Radio 24/7.

Ovisi i o elektronici, jer ti kažeš halogenka, ali da li ti očekuješ izlaz
230V ili dozvoljavaš pad napona do npr. 210V, pa onda trošilo ne radi više.
U ovom rasponu možeš imati 30% vremena napon.
Opet, ovisi o kakovom UPS-u pričaš,..

Meni jeftileni takvog kapaciteta drže cca 45 minuta konstantan max napon -
230V - novi.

Hacker

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

APC SmartUPS 2200 (serverski)

http://www.ventex.hr/ProductDetails.aspx?id02%70021&pg=G0400901

isti taki :)

e pa ako to ne vrijedi 3000kn sa baterijama koje drže bar 50% navedenog
vremena...onda u qrac i sve :)))

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?
Pričam o:
http://www.emerson.com/sites/Network_Power/en-US/Products/Product_Detail/Product1/Pages/LiebertPSI-XR,1000-3000VA.aspx?8109C=United%20States&SNL2=Rackmount+UPS+-+AC+Power&L2=Rackmount+UPS&SNL1AC%+Power+/+UPS&L1AC%+Power+/+UPS

Čudovište koje je pokleknulo pod starosti baterija.

Hacker

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?
Da, i košta duplo od tvoga :-)))))))))))

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

jebi se...hahaha...ja sam mislio kako ćeš mi dati neki konstruktivniji
komentar, ipak si ti jedan od renomiranijih karlovačkih stručnjaka, a ti si
se samo došao hvaliti u stilu; "moj je veći od tvog :P"  :)))))

totalno si me razočarao, prije si bio puno ozbiljniji :P

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?
ajde Gagy spoji tu halogenku i javi ujutro koliko je držao.

dajem ti 20  minuta max.

Hacker

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Sudeći prema specifikacijama, 2000 W drži 6,7 min, a 1000 W 24,1 min,
što bi značilo da uz linearnu karakteristiku 500 W drži 41 min, što je
isti rezultat kao moj teorijski proračun. :) hehe
Pozz!

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Negdje škripi.
Duplo manji teret će držati sigurno više nego duplo, dakle sigurno vise od 2
x 24 min.
:)

//Marin

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Uzmite akumulatore od kombajna pa da vidis koliko onda traje;)

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Tako dugo dok netko doista ne izmjeri, nećemo znati.

Probao sam ovako razmišljati. :)
Ako je obavljeni rad u 6,4 min 768 kWs, a za 24,1 min 1446 kWs, onda je
obavljeni rad pri 500 W 2722 kWs (uz linearnu krivulju, moram opet
naglasiti), pa je vrijeme 90,8 min.

To je samo bubanje bez veze.
Za bolji proračun treba znati stalne gubitke i one varijabilne, te
pojedine učinkovitosti skopovlja.

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

Kao i ovisnost koeficijenta korisnosti o priključenoj snazi?

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?
Da netko proba iskustveno?

Pa ne lansira se sonda na Mars, pa "teorteski", "matematički" i "fizikalao"
bi trebalo biti - ALI,..

Obično svi stvarni faktori nisu uključeni u "model", pa je praksa nešto
daleko od matematike,..

npr. da li je Gagy pobrao UPS sa Jakuševca, koji je prelotavao i mijenja
elektroniku kako su mu dijelovi bili pri ruci, iz trećeg UPS-a je izvadio
baterije stare 5 godina, i sve je to skupa opalio preventivno grom, a sada
želi UPS puniti solarnim panelima iz posta iz budućnost?
Koje je naravno sam radio od Alu folije?

Gagy, jesam u pravu?

Hacker

Re: očekivano trajanje 1 ciklusa?

ti to lagano stopama onog GovaNa sa KA grupa, ha?!?...nemoj da te
bespotrebno pošaljem negdje, a dobri smo si :)))

evo, samo za tebe za info....imao sam (tj još uvijek ih imam) nekoliko malih
od 500W upsove i 2 od 1000W....i na živce mi išlo imati 22 UPSova pa sam u
jednoj transkaciji nabavio jednom karlovačkom IT poduzetniku 2 laptopa sa
RS232 i jedan P4 na 2.66 sa 512 rama, 40g disk....i dobio sam taj UPS i
200kn za "cugu", a laptope sam cijenio 3500kn...inaće je taj UPS bio u
prodaji odnosno u servisu....navodno je star 3 godine....ja ga imam već
dosta vremena i odličan je....jedino ga do sada nisam uopće isprobao baš da
vidim koliko dugo drži...prema PACovom grafu bi trebao držati oko 6,4 minuta
na 2000W....oko 24minute na 1000W, ...cijena kad sam ga ja gledao pred nekih
godinu i pol je bila oko 6500kn...tak da sam ga ja maltene dobio u pol
cijene....danas sam baš otvorio baterijsku ladicu i baterije nisu nimalo
napuhnute....u principu, nekako bih se htio riješiti ga jer je to ipak
serverski UPS i ventilator mu konstantno radi...i to dosta bučno...nije za u
sobi gdje spavaš, fakat šumi....

neki me lik danas zvao i kao on bi kupio od mene taj UPS da koliko tražim za
njega...ja mu velim; 3000kn, a lik pada u nesvijest da kao to vrijedi brat
bratu max 1500kn jer sigurno treba mijenjati baterije, a on ne želi neke
šufterske baterije nego neke koje APC preporuća...a to je FIAMM koji navodno
košta 700kn 12V/17Ah...i da je to kakti onda 2800kn SAMO za baterije pa plus
meni 3000...da mu je onda bolje novi staviti....
iskreno, 700kn, meni je to malo smiješna cijena...APC takodjer stavlja CSB
baterije, a koštaju oko 250-300kn.....ne znam, tu neko nekoga jako jebe....

kasnije sam se čuo sa likom i rekao mu da ću mu spustiti na 2500kn...ipak je
to UPS od 2kW u komadu...jer, bolje je imati 2kW u komadu nego 8 puta po
500W (ionak ih nemreš paralelno spojiti)....pogotovo ako ti treba za nešto
konkretnije....

PS: ako tko treba UPS kakav, imam toga fala bogu za izvoz :))

Site Timeline