Trazim servisni priruènik za Proview UK513 LCD

Probao sam google, i na¹ao neki service manual za Proview, ali nije UK513 veæ drugi modeli. Stvarno mi je ¾ivce spucao, kupio ga novog i pokvario ga nekako pri izgradnji lcd projektora od grafoskopa. Ako netko ima link ili ne¹to H V AL A.

Reply to
jaje na oko

Jel znas koji scaler chip ti je na maticnoj od njega? Ja sam trazio za jedan slican proview monitor pa imam nekoliko, evo postam na binse... E jel znas mozda nekog njihovog dobavljaca ovdje koji bi mogao nabavit kompletnu maticnu za te monitore, ja konkretno trazim za PS-576...

Reply to
Mystique