pronala¾enje tv-a

Kako ovi inkasatori sa HTV-a pronalaze neprijavljene televizore?Mislim da sam nekad negdje æitao da imaju nekakve ureðaje koji love radijaciju sa ekrana,ako je tako kako da ulove onda lcd televizor?

Reply to
Picok

!! :))

Pronalaze tako da idu od vrata da vrata dok ih prva budala ne pusti unutra ili popusi pricu.

Reply to
Tomislav Ribicic

da radijaciju ekrana.. majko mila..

ovo ti je vjerovatno neka plavusa rekla sta se "kuzi" u elektroniku jer joj momak vozi malagutija na kredit i studira fesb :))

Reply to
electricity007

zasto se nebi moglo detektirati polje horizontalnog stupnja crt tv na nekoj manjoj udaljenosti ? jos bi pomocu fazne usporedbe hor. hrekvencije mogao detektirati koji se program trenutno gleda

Reply to
Srele

Dana Thu, 6 Mar 2008 07:54:27 +0100, Srele napisao/la je:

moze na metar-dva bez prepreka. al oni su tvrdili da imaju uredjaje s kojima mogu s ulice vidjet u kojima stanovima ima tv.

kako ? hoz. frek. je uvjek ista

Reply to
Spuzva

Vrlo jednostavno...

Po zakonu RH pretplatu mora platiti svatko ko ima radio ili TV prijemnik.

Kakav instrument moras imati da zakljucis da danas ama bas svi imaju nesto od toga...?!?! Ako tvoja adresa ili ime nije u njihovoj bazi automatski si u prekrsaju...

Gube uzmu neki blesimetar i hodaju okolo i neukima pokazuju kako kazaljka skace i da oni sigurno imaju nesto od trazenog. Ovi se splase, opsuju elektroniku i potpisu ugovor...

LP!

Reply to
Zoran Boskovic

Da, ali usporedbom faze poznatog signala i tog koji se skenira moglo bi se zakljuciti jesu li sa istog izvora. Iako danas zbog dvb-t i satelitskog emitiranja to vise nije lako. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Pada mi na pamet i skeniranje signala lokalnog oscilatora u tuneru, iako je taj signal toliko prigusen da neznam moze li se detektirati na ikakvoj vecoj udaljenosti. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Imao sam jednog engleza koji je bio u un, u biti je bio treniran UK obavjestajac, on je tvrdio da ima uredjaj koji sa druge strane zida moze od RFI smeca rekonstruirati sliku sa monitora!! Zato mi nije nevjerojatno da sa solidnim ULW prijemnikom na 15,625Khz mozes copiti smece koji izbaci telka sa svojih otklonskih spula i vodica koji ih napajaju (a i nisu oklopljeni nikad)...

Ali nije faza (slika na pola)...

Reply to
zega

idem sutra odjaviti tv i kupujem lcd za svaki sluæaj:)))

Reply to
Picok

hor frekva npr hrt1 , hrt2 ili nove je ista ali se medjusobnio fazno razlikuju pekarskim rijecnikom sinhro impuls jednog programa ne okida u istom trenutku kao sinhro impuls drugog programa

mislim da se cak i sinh freq 15625 moze mjerljivo ralikovati pa opet zavirujem u pekarski rijecnik koji govori da se pri prijemu dva programa na slicnim frekvencijama pojavljuju oba programa na ekranu s tim da slabiji od njih putuje po ekranu to se cesto se primjeti samo veliki tamni kriz brzina njegovog kretanja je ralika u sinh frekvi a polozaj kriza bi bila razlika u fazi... ...valjda

Reply to
Srele

Mom bratu dosao s tim uredajom. Nazvao on mene da mu objasnim da to tako nede(jer on stajo u hodniku, niti antenu nema taj uredaj:), brat njemu objasnio da nije bas tak glup i vec 1.5 godinu nema vise toga covjeka. Taj uredaj radi na ljudsku psihologiju, ili tiga blef. Postoje nacini detektiranja tv-a, cak se moze skidati slika koja je na monitoru(samo na crt radi), ali takvi ureadji su skupi i treba ih znati koristiti.

Reply to
Fire

"zega" wrote

Zamisli, htv pokupuje takve uredjaje koji kostaju xxx tisuca usd, detektiraju da gledas film na htv1, pokucaju na vrata, otvoris, predstave se, posaljes ih u materinu i zalupis vrata !?

Reply to
stef

Upravo...

Moj sistem i uredno radi...

LP!

Reply to
Zoran Boskovic

Ovaj koji je bio kod mene je uspio pronaci televizor jer je bio ispred njega dok je sjedio u stanu u kojeg sam ga ljubazno primio i dok smo razgovarali o pretplati. Mada ne vidim zasto mu je to trebalo kada je on znao da sam duzan placati pretplatu i prije nego li je dosao i vidio ikakve televizore, radija, bilosta... Kako? Pretpostavljam na osnovu toga sto sa te adrese ne stizu novci u hrt. Rekao sam mu da mi posalje sluzbeno rjesenje o obavezi placanja pretplate na moje ime. Rekao sam mu da cu sve svoje zakonske obaveze podmiriti u zakonskom roku. Kulturno smo razgovarali, jedno je on nesto sebi u bradu psovao dok sam ga pratio do vrata, nisam bas shvatio zasto...

Reply to
Gashtapano

Zakljuèak je jasan,ako nema¹ pretplatu i dovoljno si "pametan" kad ti èo'ek dojde doma s tim blesimetrom da ne pristane¹ na to,neæe vi¹e niti doæ.

Makar ja tvrdim da je to porez na budale,pa nije mi HRT dao televizor na kori¹tenje ko npr. T-com mobitel,pa da plaæam pretplatu,ili ako je veæ moram plaæati,ne ¾elim da bude reklama,iliti ako je neka televizija PAY TV,nebi bilo fer od njih pu¹tati reklame u najnapetijem trenutku serije,filma dokumentarca ili neèega drugog.

Reply to
Nobody

To sto se placa pod TV pretplata samo se tako zove a zapravo nije, to je taksa na TV. Naime vlasnik TV-a kao takav je duzan placati 'pretplatu' (osim ako je mozda odjavio TV) bez obzira na to da li gleda HRT, RTL, OTV, Discovery Channel ili samo kazete sa pornicima ili nista.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Prije dvadesetak godina bila je "reklama" na televiziji kako dvojica u crnom s GMO digitronom pronalaze neprijavljene prijemnike i onda kucaju bakici na vrata :))). Poruka je bila u smislu "bolje se sami prijavite nego da vas mi uhvatimo" :)))). Ali dobro, bila su to mracna vremena :))))

Reply to
MrGud

Reply to
josip