Problemi

Pozdrav

-Zna li netko gdje se moze kupiti hidrogen , bar 9% ili vise

-U aptekama ,gdje sam kupovao do sada imaju najvise 3% i valjda
zbog zakona ne prodaju veci postotak

U svim apotekama !!!

-Ima li tko neku ideju , onak iz DM-a i opcenito za kozmetiku , ne valja
jer stavljaju nesto u njega .... boju i neko ulje ...ili sl.

hvala i pozz

Re: Problemi

Zasto bi ga tamo kupovao kad ti ne treba sterilni, a vjerojatno je i skuplji.

Trebas cisti - bez emulzije. Frizerska oprema - npr. Siona potrazi po
starijim postovima...

Walter

Re: Problemi

http://siona.hr/hr/proizvodi/siona/izbjeljiva%C4%8Di-za-kosu/vodikov-peroksid-30.html

nazovi i pitaj ili zamoli neku curu u frizerskom salonu da ti nabavi.

pozdrav   hrvoje

Re: Problemi

tekstilnom industrijom Ivo Lola Ribar i KIO Karlovac dok je postojao)

Re: Problemi

A nisi dovoljno posjedio?
Oces u prijevremenu pemziju, je li?

Re: Problemi
Dobro jutro svima

-Hvala za informacije , imam u blizini jedan frizeraj , a tamo radi jedna
naocita dama i ovo ce biti izvrsna prilika da joj uputim par pitanja :)))

-Nema nista od toga , jos sam kako djecacic ... samo sto mi malo kose fali

hvala i pozdrav

Re: Problemi

kad na kraju bude bilo; "sa peroksidom je krenulo...." :)))))

Re: Problemi

E onda ces najebat, milanovic ce uvest obavezu da svi moraju imat frizuru
kao i on,
a ako budemo morali imat frizure ko linic, ja cu morat svaka tri dana
brijacu glave.

http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/blago-njima-svi-sjevernokorejci-moraju-imati-istu-frrizuru-kao-kim-jong-un---329064.html

A tu bi ti najebo, sa invertiranom frizurom bio bi drzavni neprijatelj.

Re: Problemi

To je voda na moj mlin, jer sam frizurom pljunuti linic ;)

--

Re: Problemi

tko ih sisa :))))

-Nego ... odi na Yubito i upisi "bezimeni , kanta .... "
pa ces dobiti video ... da vidis kako ide TICO na struju ...

Re: Problemi

Ovo?
http://www.youtube.com/watch?v=NNM8MDVvL_o

Ti i Sonik zajebavate raju po retkovcu ?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ako droti to vide na jubitu stize
kazna.

I onda, jel to upotrebljivo, e moze doc do Sljemena?

Re: Problemi

osovina elektromotora...

Re: Problemi

Re: Problemi

pa nije valjda direktni prijenos sa osovine elektromotora na poluosovine
odnosno diferencijal?!?!

Re: Problemi

Mislim da da.
Kvacilo i getriba bi mu smanjili snagu, elektricni motor nije benzinski,
okretni moment ima odma, ne treba startat u prvoj,
moze u petoj.

Re: Problemi

Re: Problemi

dakle; osovina elektromotra ima direktan prijenos na osovinu pogonskih

on nastavi inercijom?!?

Re: Problemi

Kod elektromotora zakretni moment nije ovisan o broju okretaja.....

zakretni moment od nazivnog.....

Ne mora biti!

a za to nema snage....

Re: Problemi
Pozdrav drugovi (i drugarice)

-Istina je , to smo Sonic i ja radili ... izvadili motor , napravili

-Motor je HPM5000B , 5kW 72V , BLDC trofazni sa stalnim magnetima...

-Tu je odgovor zasto moraju biti brzine ... dosta je slab , pa kod kretanja
ili voznje uzbrdo , treba imati povoljniji omjer
-Saltanje ide bez kvacila ... znaci , osovina motora je direktno preko neke
prirubnice spojena na onu
nazubljenu osovinu koja dolazi iz getribe ...
-Motor je dosta mali i masa rotora je slicna masi lamele ... tako da kada se
pusti gas motor se  vrti brzinom
getribe , a onda kada saltate sinhroni ga dovedu na broj okretaja novog
stupnja (brzine) kao sto ubzaju/uspore
i lamelu kada se salta ...
-Na startu , jasno ne treba kuplung jer motor stoji ...
-Kontroler sam radio sam , sa nekim 200A fetovima ... u konstrukciji sam
dosta lutao , pa sam ih spalio
vrecu , ali na kraju radi OK .... napravio sam sa ga ATMEGA-8 procesorom ...
-Prosle godine je auto bio registriran na benzin , a sada bih ga trebao
voziti na atest ... prije moram
kupiti baterije (lifepo4) jer su mi oni akumulatori olovni riknuli ( bili su
neki rabljeni 40Ah)
i punjac moram ugraditi unutra , (do sada je bio u kuci , van je isao kabel
72v)

Eto  , to je to ... ima na Yubitu jos jedan filmic "Tico po parkingu" ili sl
. a vozili smo se nas cetvorica
po parkingu od Kauflanda u Studentskom u dubravi ...

-

Re: Problemi

Eee... tu je kvaka:
Vozio si ga registriranog na benzin!?....LOL

Site Timeline