OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije? - Page 3

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
 a super

izvedba prije display-a je zapravo nebitna

bitno mi je da bi rezultat bio na jedno displayu

display 2x20 sam izabrao jer ih imam na bacanje
jesu polovni ali su ipak ispravni

eto buha u uho
pa kad se ima volje i vremena razmisli
bit je u jednostavnosti

meni je zapravo bitan

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
com.hr> says...

Slozicu ti to dok cu imati vremena, nije to nista kompliciranoga.

Ekran je znaci s HD44780 interface-om? Ako je takav onda ima ili 14 ili
16 ulaza (ovaj s 16 ima i pozadinsko osvjetljenje).
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
com.hr> says...

Moze.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
ma da

ljepljenja to rezat na pola

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

ovaj je zanimljiviji:
http://www.geeky-gadgets.com/5axismaker-5-axis-cnc-milling-machine-unveiled-02-10-2014/

;->>

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
slazem se
zanimljiv stroj

no kako napisah
ovaj koji sad koristim je jos uvijek za badava

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Eh... :-)) Tako bi zacas dosli i do 3D printera :-)) Trebalo bi mi
nekoliko prostorija da u njih strpam sve sta bi mi bilo zanimljivo :-)
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

http://www.cambam.info/doc/plus/cam/PostProcessor.htm

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
mmda

mislim

programiranje strojeva

i eto sad se bavim i stim

gotovo sam siguran da se to da podesit
no ja sam to neznam

nego da objasnim "ESTLCAM"

nakon hrpe kojekakvih programa ovaj mi je najsvatljiviji

pa u dxf

nakon instaliranja i pokretanja programa

naravno ja sam odabrao ISEL

za ni jedan drugi odabrani stroj ne nudi .ncp

tako da koristim verziju 7

mogu na binaries stavit kod koji dobro radi
i kod koji ne radi

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Ne znam da li bih uopce uspio svaki put motore parkirati u isti polozaj
jer dok dodju do granice onda preskacu.

Tako i ja ali sad kad imam priliku isprobavati cu probati i neka 3D
rezbarenja. Napravio sam reljef sahovske figure s onog linka i nije
lose ali nemam ball bit pa nego sam stavio obicno glodalo pa nije
savrseno ali nije ni tako lose.

Probati cu nabaviti ovakav alat:

https://i.ytimg.com/vi/e1yq7I_O2fU/maxresdefault.jpg

pa probati napraviti nesta slicno.

Onda cu s ovim programom:

http://www.scorchworks.com/Fengrave/fengrave.html

probati napraviti nesta ovako:

https://youtu.be/8ty7ITWadv8

Probati cu tako napraviti kucni broj (premotaj do kraja da vidis o cemu
se radi - spajaju se dva zrcalna reljefa).

To sam rezao samo za probu, stavio sam alat za graviranje i poklopac
kutije od CD-a. Sad kasnije sam istu stvar izrezao u bloku plastike i
sa glodalom i ispalo je savrseno. Posmak sam stavio 750 ali vidim da ce
biti dobro i s vecim posmakom. Ovih dana cu isprobavati razne
kombinacije glodala, brzina i materijala.

Odlicno!! Ja vec sad vidim da cu se navuci na ovu mini CNC-jku a kod
mene je samo privremeno :-/
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Na sta se tocno misli pod soft-limit - na software-ski limit? Ako je to
u pitanju, kako ce stroj znati na kojim je absolutnim koordinatama ako
prethodno nema mogucnost odlaska u pocetni polozaj (tj. nema mogucnost
detektiranja pocetnog polozaja) pa da se tamo resetiraju koordinate?

 :-))
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

http://www.instructables.com/id/Setting-Soft-Limits-for-your-Industrial-CNC-Router/

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Tnx!!

Naso sam stezne cahure:

http://tinyurl.com/jfkgcdu

Sta mislis, da li bi bio dobar ovaj alat:

http://www.ebay.com/itm/400905630594

uz 6 mm prihvat za isprobati:

https://youtu.be/8ty7ITWadv8
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

Slozio sam i cini se da to radi, znaci sada svaki put prije gasenja
samo napisem G28? Mada se postavke kod mene razlikuju od ove slike:

Kod mene na Z ne treba kvacica (ali je i za upravljanje s Z-osi trebalo
staviti Dir Low Active jer je inace Z-os bila obratno), u stupcu Auto
Zero su kod mene sve zelene kvacice i Speed % je na 20. Tako je bilo
nakon instaliranja programa i to nisam dirao.

I nikako ne mogu pronaci gdje da podesim F (feed rate) koji ce biti
aktivan nakon pokretanja programa. Ako se dobro sjecam prije je tu bila
neka normalna brojka (450 cini mi se) a od kad sam ucitao neki G-code
koji je radio u inch-ima i na pocetku imao naredbu F6 je sad taj broj
ostao kao default i nakon svakog pokretanja programa pise F 6.00.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

To sve radi OK tako dugo dok je aktivno G21 ali kad imam neki G-code u
inchima pa mora biti aktivan G20 onda se software-ski limiti dosegnu na
sljedecim koordinatama:

x = +0.3099"
y = +0.4650"
z = -0.0775"

Nije mi jasno zasto se to desava. Ako bi vec upisani limiti nakon G20
bili interpretirani u inchima onda bi trebali biti 25.4 puta veci nego
kada su bili u milimetrima.

Tako da za sad kada koristim G20 moram iskljuciti SW limite :-/
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

??
cnc home limit switches

https://www.google.hr/search?q=cnc+home+limit+switches&biw18%84&bih80%6&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwig0Zy6yaDMAhVGOJoKHTtmDEYQ_AUIBigA&dpr=1

ako sam ja dobro shvatil...

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?

to.

Re: OT: Mach3 - kako procitati vansjke dimenzije?
On Thu, 21 Apr 2016 22:58:15 +0200, Filip Lolic wrote:

ahmmm
ovo mi promaklo
;-/

Site Timeline