ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Imam neki stari LinuX (Knoppix) na CD-u iz 2004 godine - autorun, ubaci se u
CD, pokrene racunalo i on se ucita kao operativni sistem...
Moze li se to i kako prebaciti na CF memorijsku karticu pa preko CF to ATA
adaptera pokrenuti da se ucita na komp kao operativni sustav na "hardu" -
ovdje mislim da bi CF memorija glumila HDD preko adaptera...

Obicna copy/paste metoda ne radi - pretpostavljam da je problem autorun koji
pokrece CD....
Ima li tko volje na brzinu pojasniti kako rjesiti problem?

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Najjednostavnije je bootati Knoppix sa CD-a i pokrenuti postupak instalacije
koji ce ga instalirati na CF "disk"...

Walter

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Sorry ne kuzim kako??
Mozda nisam dobro objasnio - to je CD koji se ucitava u virtualnu memoriju i
tako radi, a ne onaj koji se klasicno instalira kao i Win...

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

IIRC nakon sto se boota imas opciju da instaliras OS na disk.
Potrazi kljucnu rijec install po menijima i dokumentaciji...

Walter

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
Nisam bas od struke, ali tako nesto sam napravio s LinuxLiveUsb Creator.
Uglavnom da se, ali kako ti je preporucio Philip, idi na grupu linuxa
ili na stranicu Linux Za Sve.

--

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
Eh.... da....
Nije mi palo na pamet, a nemam te newsw u meniju...
Thanks..

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

jebe te boot loader...

trebam jednostavno si uguglam....google ti je pun tih step by step

---

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
Tu imas sve:

http://www.knopper.net/knoppix/knoppix741-en.html

http://mirror.cs.utah.edu/pub/knoppix/

A rucna instalacija je tu:

http://forums.justlinux.com/showthread.php?137191-Install-Knoppix-3-7-to-the-Hard-Drive

A tip je napisao, sad zavisi koju verziju iz 2004 imas (3.4, 3.5, 3.6
ili 3.7):

1. Boot from the Knoppix CD (use the noswap option if you want to push
around all your partitions), open the terminal, su root,
knoppix-installer, then itll begin.

2. Different kernel, a few extra graphical tools, other than that its
pretty much just Debian Unstable/Experimental. 3.7 Seems to be the least
stable release Ive seen so far. I liked 3.6 a lot better, at least
kernel 2.6 functioned in that. >

If youre going to install it, just go for Sarge. It takes more effort to
set up, but if you plan on using it for a while its worth it.

Pozzz!
Happy linuxing.......

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
Hvala na trudu.....
Mislio sam jednostavno prebaciti Knoppix s cd-a na CF karticu.. ali vidim da
bez muke nema nauke...

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

s diskete, diska, CD-a itd.....
Ehh....  'sys' DOS komanda itd....

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

I tko ti brani da i dalje koristis samo DOS ?

Walter

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Cijela IT-industrija!

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
vaso's log on stardate 21 ruj 2014

A tko ti i dalje BRANI da ga koristis - napises svoj driver i Bog da te
vidi.

Iako ne vidim zasto bi koristio OS kojem je support prestao prije 12
godina. No, i dalje ti nitko to ne brani.

--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Ma nemoj zaj. koja muka?
Evo jucer skinuo i tvoju verziju 3.7 i najnoviju 7.4.
Sa Linux Live USB Creatorom prebacio na USB stick neki reklamni no name
2GB i oba knoppixa rade bez problema.
Probao i virtualke, oba rade isto bez frke.

Probaj Mint ili Ubuntu.

Pozz!

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Pa nemoj bit tak strog......
Zar c/p nije jednostavnije nego Linux Live USB Creator???
BTW sad prvi put cujem za takvo sto... a sto ces ovapnenio i mozak a ne samo
zile oko srca..
Pozz

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...

Ma ko strog? Ja? Ovaj? On?
Tu ima samo onih koji bez goriva ne idu napred. A gorivo nam je jelo,
pice i puno smijeha. A sve ostalo je sto se mora nije tesko. :-))))

Ja sam nabrzinu probao LLUC da vidim da li uopce radi, trebao bi nac
neku staru kantu i probat na njoj direktno na hard disk ili CF.
Pozz.

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
Probaj Puppy Linux

http://puppylinux.org/main/Overview%20and%20Getting%20Started.htm

Nakon puno provedenog ljubovanja sa Knoppix-om presao
sam na Puppy-a  ;-)

PozZ!

Re: ne zelim gnjaviti, ali ako netko zna...
I ovog sam probao i tu i tamo koristim.
Ne mozes vjerovat sta taj mali sve moze i sa kojom brzinom!!!
Pozz!

Site Timeline