naponi

Imam dva sklopa jedan radi na 9V drugi na 5V.

iz Kine. :) (5V sklop je relej kontroliran tranzistorom + signalna LED). Jel pametno samo skinut napon odporom s 9

? ???? ??????

Reply to
Luka Æavara

miha

sklop s ampermetrom u "radnom" i "neradnom"

sklepao:

pada. Na dnu kantice je rupica koja vrlo polako

isprazni se nakon 15-ak minuta i zasun pada.

dovede pobuda preko p a r a l e l n o s p o j e n o g

470 pF b l o k k o n d e n z a t o r a i o d p o r - n i k a o d 5 k?. Bez kondenzatora osciloskop pokazuje "skakutanje" napona na kolektoru, nisam
--
?
???? ??????

dosta ti je ohmmetar. izmjeri otpor zavojnice releja podjeli 5V sa

dobivenom strujom i dobio si vrijednost otpora koja ti treba.

ponavljam kad je relej neaktivan regulacija ne radi, pa ako na tome

Reply to
miha

Zaboravio sam napisati cijeli senzor bit

--
?
???? ??????

struju.

Taj trik mi nije poznat, ali treba i imati diode ;)

--
?
???? ??????

znalce na njuzima ;)

--
?
???? ??????

miha

Logo. to znaju i laici poput mene.

--
?
???? ??????

Vaso, nagovorio si me, kupio sam taj 7805, a uzput i

--
?
???? ??????

Dakle zavojnica je 70 ? izlazi treba 4*70/5=56 ?

stavio 2 * 100 ? paralelno (= 50 ?) i tada radi.

mjerenje pokazuje da daje van 12,4 V.

--
?
???? ??????

To ti je normalno jer to nisu stablizirana napajanja to su kako si dobro

iz napajanja na maximalnu vrijednost AC napona minus pad napona na

miha

dok nisam izmjerio.

izlazni napon 0-30VDC i na njemu je displej koji pokazuje

--
?
???? ??????

6 dioda prestane voditi?

miha

7805 je 1,75 kn, a LM1117 6,35 kn.
--
www.petvolta.com
Reply to

odkada su odselili s Kennedyjevog trga.

--
?

svog kupca i ako je cijena visoka ili niska, to ima svoj razlog.

--
www.petvolta.com
Reply to