LED 3528

Trebao bih JEDNU 3528 ledicu ako netko ima viska.
Da, vidim da glupo zvuci, ali samo jednu trebam.

A, ako netko ima na led trakama isto mi odgovara.
Samo da je Zagreb. Jos bolje: Trnje! :)

Pogledao na svojim led izvorima svjetla i nemam 3528 za kanibalizirati...

Re: LED 3528

Zapravo... sad kad povecam... ne izgleda kao 3528...
https://postimg.org/image/76k206b6x/
Ali je po velicini 2,8mm uzi kraj, a 3,5mm ukljucujuci lemna mjesta.

Re: LED 3528

Re: LED 3528

Je. Iz LED TVa. U LED stripu mi ta ledica ne radi.

Ako ne bude u Zagrebu, javim ti se.
Lova na racun pa postom ili Tiskom? Kol'ko?

Re: LED 3528

Ima ih u Tevetronu u Korculanskoj (znaci odma do Trnja :-) ) po 2.5 kn.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Pod kojim nazivom?

Re: LED 3528

To je ovo:

http://tinyurl.com/gm7cp6v

Neki dan sam zalemio takvu u jedan TV. Bez nje jedan segment od 6 dioda
nije radio pa je firmware aktivirao zastitu i TV nije radio. Na toj
seriji TV-a se taj kvar desava cesto a noviji firmware rjesava problem,
samo diode moraju izdrzati dovoljno dugo da se stigne ubaciti.

Na Sigecici pitaj covjeka koji radi na kiosku pored velike samoposluge
Bipa i on ce ti reci gdje je Tevetron.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: LED 3528

To je 3030... i cca 6V. Ovo moje je cca 3-3.5V.
Tak da ne bu islo...

Je, ali su onda i ostale diode na 6V ako je sve bilo ok.

Znam gdje je Tevetron. Svratim kad mi nesto usfali... kad kinezi zeznu
stvar pa posalju pogresne stvari... obicne diode umjesto zener.
Pa onda juris do Tevetrona po to jer to samo jos to fali.

Site Timeline