Halogena žarulja - koliko je opasna za dje cju sobu?

Kupio sam "Tunsgram halogene sijalice sa standardnim balonom"
http://www.energotrade.co.rs/images/products/tunsgram/halogenstandard/tungsram42W_E27_halogen01-big.jpg

Ne mogu nigdje naci obicnu zarulju sa zarnom niti.

Koliko su opasne halogene zarulje?
Vidim da unutra ima neki plin koji se zagrijava.
Koliko je opasno ako klinci slucajno razbiju takvu zarulju?

Zar se stvarno halogene zarulje ne smiju dirati prstima?

http://www.energetika.potrosac.hr/index.php/rasvjeta/9-halogena-zarulja

Ili je bolje kupiti LED, ali koliko cujem od drugih ljudi nije dobra kod
citanja, nema dobro svjetlo i naprezu se oci.
Koliko je to istina?

*Puno pitam jer nemam novaca pokupovati sve zarulje i ispitivati koliko
je koja dobra.

Hvala na odgovorima!

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Halogeno svijetlo je jedno milijon puta kvalitetnije od danasnjih LED
zarulja.
Halogene na autu se ne smiju dirati rukama, postoji dora mogucnost da ces
ima masnocom na staklu smanjiti vijek trajanja. Za kucnu zarulju ti nije
problem jer je to halogena zarulja oko  koje je balon sto je zapravo onaj
stakleni omotac koji joj daje oblik obicne zarulje. Ako se to razbije tek
onda dolazis do "halogene zarulje" koja je unutra (pogledaj
http://en.wikipedia.org/wiki/Halogen_lamp#mediaviewer/File:Wolfram-Halogengl%C3%BChlampe.png)
. Dakle najveca opasnost je da se porezes na staklo.

Sinisa

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Re: Halogena ?arulja - koliko je opas na za djecju sobu?

Koliko zraci halogena sijalica?
Vidim da se spominju neka zracenja kojih nema kod obicne sijalice?

Koliko je opasan taj plin koji je u sijalici, ako se razbije sijalica?

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

A halogen lamp, also known as a tungsten halogen, quartz-halogen or quartz
iodine lamp, is an incandescent lamp that has a small amount of a halogen
such as iodine or bromine added

Jod se koristi u medicini i dodaje kuhinjskoj soli,

Re: Halogena ?arulja - koliko je opas na za djecju sobu?

Znaci, halogena sijalica je u redu za djecju sobu?
Halogene cijalice na zrace, nisu opasne kad se razbiju (mislim na
sadrzaj, ne na staklo)?

Dok stedne sijalice sa zivom ne treba uopce koristiti, posebno ne u
djecjoj sobi?

LED sijalice jos uvijek nisu dobre kao osvjetljenje kod citanja i slicno?

Nema neke cetvrte vrste sijalica za prodaju? Bar kod mene u trgovini nema.

Re: Halogena ?arulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Re: Halogena 3arulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Lampu s transformatorom, manja je vjerojatnost da halogenka eksplodira pri

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

veci udio zracenja u UV dijelu. Ali to UV zracenje blokira staklo i

Re: Halogena ?arulja - koliko je opas na za djecju sobu?

Tungsram je ok firma ili ima neka bolja?

Nasao sam halogenu Tungsram sijalicu za 25kn, to je normalna cijena ili
je neka kineska kopija?
Ne znam procijeniti koja je normalna cijena za halogne sijalice.

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Ok je, kao i sve ostale firme s imenom. Cuvaj se onih blister pakiranja "3

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

staklo je slabopropustan filter za UV

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Upravo tako!

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Ako se ne varam:
Sam balon halogenke mora biti kvarc,

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

Da.

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju sobu?

To je vjerojatno misljenje onih koji su kupili jeftine kineske led zarulje.

Prosli tjedan sam kupio osramove led zarulje od 10 i 12W (akcija na Ini).
Za 12W pise da daje svjetlost kao 75W obicna zarulja, ali meni se cini
da daje i vise. Boja svjetlosti je topla bijela (2700K), mat balon,
cijena 89,90kn s popustom (inace 149,90kn). 10W sve isto, trebala bi
biti kao 60W obicna, cijena 59,90kn s popustom.
Garancija je 3 godine.

Imaju dobro svjetlo i ne naprezu se oci.

Isto tako napravio sam hrpu led rasvjete s led trakama, 5050 ledice na
njima, 12V (kuhinja, kupaona, topla i hladna bijela) i prezadovoljan
sam. Kupljeno na ebay-u iz Kine.

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju s obu?
Dana ponedjeljak, 10. studenoga 2014. u 14:30:03 UTC+1, korisnik MarioP nap
isao je:
e.

MA AJDE, SAMO SLJEPCI MOGU HLVALITI LED KOJI NEVALJA NIKAKO!

TOPLU BOJU KAO KAKO NAM SUNCE IMA BOJU A NE BEZBOJNA SVJETLOST ILITI NEKA F

JEBEM TI DEMOKRACIJU

Re: Halogena žarulja - koliko je opasna za djecju s obu?

ne lampe, itd.

Site Timeline