drajvanje LED

Kako najbolje izvesti drajvanje LED dioda, s time da moram koristiti
neki booster koji će mi bostati napon i struju. Dakle, moja ideja je
bila složiti jedan booster koji će drajvati konstantnom strujom LED, a
iza njega staviti mali PWM kontroler koji će dimati jakost svjetla. Ako
netko ima korisniji prijedlog, neka puca :).
--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je imaĹĄ na glavi kada tresneĹĄ

Re: drajvanje LED

LM317 je odlican izvor konsantne struje, shemu (prejednostavnu) imas u
PDF-u.

Re: drajvanje LED

pa to sam i ja znao, ali trebam prvo dignuti napon, pošto imam jednu
bateriju a 2 LED, a LM317 ima velike gubitke na kraju krajeva

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je imaš na glavi kada tresneš

Re: drajvanje LED
npr. http://www.linear.com/product/LT1932
ima toga koliko hoćeš, jednostavno, efikasno....

pa to sam i ja znao, ali trebam prvo dignuti napon, poĹĄto imam jednu
[...]

mala struja, morao bi onda vanjski tranzistor stavljati da poveE6%a
struju...

Re: drajvanje LED

jos da si napisao koji led i koje baterije imas...
imas na DXu gotovih modula, samo trebas izabrati sto ti treba. a imas
i led i baterija i punjaca.

Re: drajvanje LED

Imam 4 LED R2 emiter, radni napon oko 3.6V. Spajam ih na 4 LiIon
baterije, u punom oko 16.8, u praznom oko 9V. Sad bi trebao jedan
manji switcher koji bi odrBE%avao stalnu struju da mi se ne dimma
rasvjeta kada padne napon ispod 14V.

Re: drajvanje LED

ili koristi 2ili3 baterije i boost driver ili koristi 5ili6 i buck.
imas ih gotovih i to po nevelikoj cijeni. sumnjam da ce ti se
isplatiti raditi jedan komad

Re: drajvanje LED
U ovakvoj konfiguraciji je to dosta nezgodno za izvesti (SEPIC konverter),
no moj je prijedlog
voziti 4 diode XR-E paralelno i to složiti sa buck konverterom LM3401.
To ispada dosta jednostavno, a i na national.com imaš kompletan design.

Imam 4 LED R2 emiter, radni napon oko 3.6V. Spajam ih na 4 LiIon
baterije, u punom oko 16.8, u praznom oko 9V. Sad bi trebao jedan
manji switcher koji bi održavao stalnu struju da mi se ne dimma
rasvjeta kada padne napon ispod 14V.

Re: drajvanje LED

paralelno? Kolika je mogućnost da ne crkne jedna od paralelnih LED u toj
diodi pošto IC kontrolira ukupnu struju, mislim gdje je garancija da će
sve LED vući jednaku struju. Ili si mislio neke predotpore da stavim
ispred LED?

Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je imaš na glavi kada tresneš

Re: drajvanje LED
Može se staviti u svaku granu neki sitni otpor (0.22 OHM npr), no ako su
ledovi na istom rasladnom tijelu
to i nije nužno jer će se kod Cree-a struje rasipati najviše 10%. No sad kad
malo razmislim ja bih stavio konfiguraciju dvije u seriju pa onda takve
dvije grane paralelno
što je povoljnije jer ideš s manjom strujom iz kontrolera, a napon baterije
je još dostatan da vozi dvije diode u seriji.
Ali ko što sam već rekao imaš simulator  WEBENCHR Designer na Nationalovim
stranicama pa možeš isprobati sve kombinacije.