bluetooth receiver

Ovaj konkretno:
http://www.ebay.com/itm/222091884883

Radi odlicno ali svakih 30tak sekundi napravi pauzu od 0.1 sekunde bez
obzira na udaljenost mobitela od stika... jednostavno "zatrza" na djelic
sekunde usred pjesme svako toliko, da se slusati, nije toliki problem,
cak bi kupio jos jedan isti... ali mozda ima bolji... ili je do mobitela?

Pa ako netko ima preporuku za bolji, a cijenom konkurentan... link
dobrodosao...

Re: bluetooth receiver

BTW spojio slusalice preko pojacala i relativno "dobar" output ima ovaj
stick... samo ga muci bluetooth ocito...

Re: bluetooth receiver

https://www.alibaba.com/product-detail/BR-C8-AUKEY-Bluetooth-4-0_60365979612.html

Re: bluetooth receiver

Imas takav pa znas?

I ja sam napamet kupio, ali da cu ih kupiti 10 i isprobavati jedan po
jedan... e necu... :)

Re: bluetooth receiver

Da imam, kupio preko Amazona za auto, spaja se na AUX ulaz prenosi
telefonske razgovore i sav audio sa telefona.
Jednostavan, nema nikakvih divljih naprednih funkcija. Spajanje sa

ground loopa ili kupljenja smetnji od napajanja iz auta.

GPS, telefon, sve automatski radi preko telefona dok ovaj mali samo

Funkcije dostupne preko tri gumba:
Next
Previous
Answer call
End call
Reject call
Redial last number
Mute/resume call
Voice swiching - prebaci poziv na telefon ili obratno.
Reset device
Initialize new pairing

Primjeti da nema Forward i Revers, samo next i previous.

- meni.

da li je zbog mene :)

Re: bluetooth receiver

Meni se ovaj pokazao dobar :
www.ebay.com/itm/XS3868-Bluetooth-Stereo-Audio-Module-Support-A2DP-AVRCP-Bluetooth-Shield-board-/201396698072

zalijepio bateriju od mobitela tako da imam mali prijenosni BT audio

prazni bateriju i kad ne radi, pa potraje dan-dva bilo da se koristi,

--

Re: bluetooth receiver

Hvala ali ne treba mi na baterije nego da radi na adapter. Ne znam dal
ovaj to moze. I ne treba za slusalice nego za "pravi" receiver koji
dalje ima 100W zvucnike.

Site Timeline