Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Microcontroller Atmel ATtiny15 gdje kupiti ?
Microcontroller Atmel ATtiny15,te=B9ko ga je vi=B9e na=E8i,pa ako netko zna gdje kod nas kupiti ili ako netko ima koji vi=B9ka dobro bi mi do=B9ao.

Mrezni filter
Gdje nabaviti ovakav mrezni filter 0,1uF+2x2500pFXY+2x2mH (18 x 50mm) metalni koji se montira na sasiju i osigurac D750mA/250V (6,3mm x 31,4mm) hvala pozdrav
4
4

ispitivač za akumulator
Bok, mala ideja za konstriranje ure?aja za provjeru ispravnosti akumulatora. ideja malo pro?vrljati po odpadu pa uzeti dva za UPS doma...To su oni koji nepale na -18 ali na +10 rade super. thnx..imam...
2
2

Sj3bao sam hifi receiver - pomoc!
Pozdra grupa, evo da pitam za misljenje, sto bi moglo biti? Spojim zvucnike na receiver, upalim ga i sve OK, cujem ?um na zvuc(nicima jel nije spojena FM antena. Iskljuc(im ga, ubodem komad ?ice u FM...
3
3

Otpornici
Znaci zanima me koja je razlika i koja je razlika u praksi ustvari izmedju otpornika R 5 W 220R i npr. R 5 W 2.2 R? Ja trebam samo teret tj. da mi trosi 5W. Koji je bolji za koristit ako uopce u tome...
6
6

Koji su jos slicni projekti kao Arduino?
Koji su jos slicni projekti kao Arduino? Bilo da su besplatni ili komercijalni? Isti ili slican princip rada, samo drugog proizvodaca?
2
2

stubisni automat
Na stubistu imam rasvjetu rijesenu sa 2 izmjenicna prekidaca, na jednom se pali, na drugom gasi i obrnuto. Sad bi ja to zamijenio stubisnim automatom s 2 tipkala, tako da na mjesto izmjenicnih sklopki...
9
9

Koliko jak trafo?
OK. Sve sam zaboravio. Imam 12 led dioda , spojene su u paralelu , svaka trosi 0.25mA , spojene su na napon 12V. Kojom racunicom da dobijem koliko jak trafo mi treba? Kako se to racuna? Za sada se...
12
12

Phase shift
Radim neku skretnicu, i na LF sekciju bi htio dodati phase shift (delay9 da mogu kompenzirati to sto mi je visokotonac 24cm dalje od basa.....i kad se sve izracuna to je pomak faze od -207 stupnjeva...
7
7

moze li ovako : provizorni punjaè za baterije 3,7 V
Pozdrav Ovako,naruèuio sam preko dealextrema punjaè baterije 3.7 V (tip 18650) litij ionske (unprotected) a problem je ¹to mi kinezi nisu poslali punjaè. :( Jedan mi je elektrièar rekao da mogu...
12
12

opet grijac
Napravio sam grijac od otpornika i super je. Jedina mana mu je sto po cijeloj duzini ne grije jednako( na razmacima izmedju otpornika je mrvicu hladnije). Ono sto bih htio napraviti je da grijac po...
1
1

RS-422 trazim
Ukoliko netko ima pci karticu ili nekakav adapter, Molim nek mi posalje na mail svoj broj Mob. ili SMS na 091 214 2145 thx. Miha
2
2

Gdje nabaviti GP2D12
Gdje najlak¹e nabaviti senzor - mjeraè udaljenosti GP2D12 ? Takoðer mi trebaju jo¹ i TFDS4500, MCP2510, L298N, PIC16F876, ove znam gdje nabaviti u Hrvatskoj ali niko nema sve u jednoj trgovini,...

kad svi prodaju...
iako nije grupa prodaju, mozda ipak nadje kupca moze i zamjena .... trebam neke sitnice :) http://www.aukcije.hr/item.php?id=913083
1
1

Za prodaju: voltmetri, ampermetri, analogni, 100x100 ,60x60 ugradbeni
ampermetri , 5 A, sa raznim skalama , strujni mjerni trafoi voltmetri, upiti na mail http://www.elins.co.yu/x_5a.php
1
1