Re: störningar

Grymma saker dom där, gedigen är bara förnamnet.

Irriterande nog har man ju både slaktat sådana och kastat dom, jag
har ingen kvar, vilket jag gärna skulle ha idag..

Re: störningar

Kobran har ju ingen ringklocka alls så där har man ju inte det problemet :)

(iofs fanns det ju en extra klocka man kunde köpa till..)

Re: störningar

Uj, jag tror det första jag plockade sönder som liten var just en
sådan telefon.. kan inte varit många år gammal då, och se vad
det blev av mej hehe :) ..sen blev det ett antal slaktade telefoner
till..

Lite synd nu kanske, jag skulle hemskt gärna ha en sån gammal
bakelittelefon i fint skick..

Site Timeline