Re: Min trasiga reciver - Uppföljning.

[ KLIPP ]

Jepp, jag kommer ihåg det :) och jag svarade också att jag inte orkade
pilla med detta utan att ha en ersättare.. vilket jag ju har nu :)

Skulle kanske vara i en annan yamaha isåfall, för den såg rätt special ut,
först en mekanism som överförde vridningen till en axiell rörelse, sen
nån plåtuppbyggd switch som var löden direkt mot kortet..

Får se, får jag tag i en ny switch så byter jag väl den och tja..
får se vad jag har recivern till :)

Om jag lyckas flytta som tänkt så kan jag ju kanske ha den nya
recivern till TV/DVD och den gamla för musik :)

Re: Min trasiga reciver - Uppföljning.

eller
år."

Det var det jag menade. Har själv en CA-1010 som är enbart förstärkare.
Dock hyfsatt/mycket bra.