Re: Dvd-inspelare med tv-tuner

Jo, det gör det. I alla fall med digital tuner, dvs för Boxer eller
satellit.

Fredrik Östman

Re: Dvd-inspelare med tv-tuner

Finns väl en ingång på den så du kan ansluta en extern tuner, videokamera
eller nåt annat trevligt för inspelning.

/johan

Re: Dvd-inspelare med tv-tuner

"Straxt över" 2000:- visserligen....men DivX och HDD är trevligt.

Kiss DP-558
DVD-spelare som förutom de flesta vanliga format på marknaden även klarar
DivX-kodade skivor samt har inbyggd TV-tuner, 80 GB hårddisk och
Ethernetanslutning för uppkoppling till Internet och nätverk

Re: Dvd-inspelare med tv-tuner

Snarare "strax under 5000" ;-)
Men funktionsmässigt ser den väldans fin ut!

/johan

Re: Dvd-inspelare med tv-tuner
Vänta tills K|i|s|s kommer med nästa modell dvs. 600 serien.

Hoppas att den får Digital tuner, för den analoga kommer ju
bara att fungera tills 2007. Sen blir den ju helsvart, även bilden!
Jag har haft en DP-1508 men returnerade den då den inte höll mitt
mått. DivX med .ogm ljud i. Den klarar inte det och det är ju det som
är det fina i kråksången med DivX. Men modell DP-600??? skall enligt
K|i|s|s klara av det, då den nya får en annan processor än dagens.
Min fyra år gamla DP-450 får hänga med några månader till.
Annars kan jag bara rekommendera K|i|s|s då den är suverän på att
spela upp DivX filmer med nästan DVD kvalitet från brända CDRW
skivor inkl Textremsa och snabbspolning för att inte tala om Zoom.

Pepe