Dvd-inspelare med tv-tuner

(-bandspelare).

fortfarande inte kan konkurera men videon.

tv-tuner?

/peterj

Reply to
Peter Justesen

satellit.

Reply to
Fredrik Östman

"Peter Justesen" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@uni-berlin.de...

Finns väl en ingång på den så du kan ansluta en extern tuner, videokamera eller nåt annat trevligt för inspelning.

/johan

Reply to
Johan Olofsson

"Straxt över" 2000:- visserligen....men DivX och HDD är trevligt.

Kiss DP-558 DVD-spelare som förutom de flesta vanliga format på marknaden även klarar DivX-kodade skivor samt har inbyggd TV-tuner, 80 GB hårddisk och Ethernetanslutning för uppkoppling till Internet och nätverk

Reply to
rospiggen

"rospiggen" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@uni-berlin.de...

Snarare "strax under 5000" ;-) Men funktionsmässigt ser den väldans fin ut!

/johan

Reply to
Johan Olofsson

Vänta tills K|i|s|s kommer med nästa modell dvs. 600 serien.

Hoppas att den får Digital tuner, för den analoga kommer ju bara att fungera tills 2007. Sen blir den ju helsvart, även bilden! Jag har haft en DP-1508 men returnerade den då den inte höll mitt mått. DivX med .ogm ljud i. Den klarar inte det och det är ju det som är det fina i kråksången med DivX. Men modell DP-600??? skall enligt K|i|s|s klara av det, då den nya får en annan processor än dagens. Min fyra år gamla DP-450 får hänga med några månader till. Annars kan jag bara rekommendera K|i|s|s då den är suverän på att spela upp DivX filmer med nästan DVD kvalitet från brända CDRW skivor inkl Textremsa och snabbspolning för att inte tala om Zoom.

Pepe "Johan Olofsson" skrev i meddelandet news:LIopd.122658$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Reply to
Pepe