Henry bräkte:

Samlar du en "flock"?

--
ÐIÇK

Fakta illustrerar principer.
Reply to
ÐIÇK
ÐIÇK skrev i meddelandet :

Nä, jag gör inget mer än att tala om sanningen, som jag alltid gör.

Reply to
Henry

Är du ovän med ägaren? Det är ju en boråsfirma...
Reply to
ron

Vems sanning? En stackare som inte klarar av att reklamera en vara?

Reply to
ron

"Henry" skrev i meddelandet news:42b0871a$1@148.160.160.156...

Jag har köpt en del grejjer från

via webben.. Allt till full belåtenhet.. Skall jag kalla det en kalasbutik då?

/Mr.X

Reply to
Mr.X

Nej, varför skulle jag?

Reply to
Henry

Mr.X skrev i meddelandet :

> [...]

Vänta bara tills skiten pajar.

Reply to
Henry

Visst var varan reklamerad, men dom skickar ny icke-fungerande skit.

Reply to
Henry

"Henry" skrev i meddelandet news:42b0871a$1@148.160.160.156...

Vad står 400, 279 resp 50 för?

Reply to
MHN

Henry skrev i meddelandet :

> [...]

Hemmabio - plasma-tv - ja, dyrt kan det bli.

Reply to
Henry

MHN skrev i meddelandet :

> [...]

Ingen aning. BK eller är det BH på net-on-net som vet bättre.

Kunden köpte en optisk mus för 149 kr istället. Annars hade Logitech inhandlats på Clas Ohlson, där nytt t-bord köptes.

Reply to
Henry

"Henry" skrev i meddelandet news:42b08e12$1@148.160.160.156...

Om du ej vet detta, hur kan du då påsta att det du säger är sanning? Verkar mer som du tolkar någon annans sanning såsom varande verklig sanning.

Reply to
MHN

MHN skrev i meddelandet :

> [...]

Att jag kört upp bensin och tagit upp min tid för denna grejen räcker som sanning.

Reply to
Henry

"Henry" skrev i meddelandet news:42b08f1f$1@148.160.160.156...

Hade de ingen "guide" på NetOnNet som kunde hjälpa er?

Reply to
MHN

MHN skrev i meddelandet :

> [...]

sanning.

Nej, det gällde inte min reklamation. Om jag reklamerar hyr jag en extern "konsult".

Reply to
Henry

Henry skrev i meddelandet :

sanning.

Tillägg: missade inlägg i min grupp, p.g.a att detta tog sån tid. :(

Reply to
Henry

"Henry" skrev i meddelandet news:42b091f1$1@148.160.160.156...

Var det affisch om er jag såg där i eftermiddags?

============= Not Wanted

Muminligan

Retard

300 SEK =============
Reply to
MHN

MHN skrev i meddelandet :

sanning.

sanning.

"konsult".

Ha-ha, du har ju humor, ditt torra stycke barkis.

Reply to
Henry

"Henry" skrev i meddelandet news:42b0895f$1@148.160.160.156...

Så du tror på allvar att t.ex en Nec DVD-brännare köpt på netonnet skulle gå sönder oftare än om man t.ex köpt den på onoff??

/Mr.X

Reply to
Mr.X