zywot flasha

Czy jest tu ktos, komu udalo sie zarznac pamiec flash w trakcie eksploatacji, na skutek przekroczenia dopuszczalnej liczby cykli zapisu-odczytu?

Reply to
pytajnik

Ja, nie chwaląc się, uwaliłem Flash - troszkę nietypowy. W MSP430 jest wydzielony podręczny obszar Flash. Badałem kiedyś pobór prądu przy programowaniu niewielkiej ilości danych. Program kilka razy na sekundę coś tam czyścił i zapisywał. Oglądałem na oscyloskopie prąd. A potem o nim zapomniałem... Pochodziło jakieś kilka tygodni i wystarczyło. Flash 10^5 nie żyje. Na marginesie - bateryjka litowa jeszcze żyje :)

Reply to
JoeBack