Znajoma mowila mi, ze obudzila sie na parapecie okna ( wiele razy)..

Dotykal ja maz, a ona nie wiedziala co tutaj robi. Przeciez poszla spac do lozka i jeszcze z niego nie wstawala. Maz lagodnym glosem uswiadomil jej, ze nie powinna otwierac okna i wychodzic nim. I ze jest pora do spania, ze nalezy wrocic do lozka. Oczywiscie zdarzylo sie to nie po raz pierwszy, a tej nocy byla znow pelnia ksiezyca, przy pieknym bezchmurnym niebie. Dlatego przy budowie domu, postanowila sobie zabudowac rolety. Od tego czasu mowi ze juz nie lunatykuje, ale nadal nie spi spokojnie w czasie pelni ksiezyca. Sypialnia i lozko sa ustawione na poludnie, tak, ze swiatlo ksiezyca zaglada przez kilka godzin do pokoju. Gdy mieszkala w bloku, to mowi, ze mama tez ja czesto budzila, w czasie wedrowki po wewnetrznym parapecie okna. Zawsze to nastepowalo podczas pelni ksiezyca. Pelnia ksiezyca zawsze wywoluje u niej niepokoj, a cykl biologiczny ustawil sie zgodnie z fazami ksiezyca. Nawet dziecko urodzila w czasie pelni. Czy jest wiecej osob, ktore odczuwaja zwiazek emocjonalny z pelnia ksiezyca i mialy podobne sytuacje i jak sobie z tym radza ?

Reply to
la-la

Ludzie, Expierd powrócił! Patrzcie na adres e-mail :) A może tylko ktoś się podszywa?

Darek Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

IP też podejrzane - jakby z Katowic...

Nie znam przypadku samowzbudzania się żon w okresie pełni. Ten jest pierwszy.

Proponuję elektroniczny kalendarz z automatyczną synchronizacją czasu z sygnałem DCF77,5kHz, który w czasie pełni włączy fotokomórkę. Gdy jakiś obiekt będzie zbliżał się do okna fotokomórka włączy automatyczne zamykanie okien za pomocą servo mechanizmów. Dodatkowo za pomocą nadajnika małej mocy w paśmie 27MHz zostanie nadany sygnał alarmowy do śpiących domowników. To powinno rozwiązać problem samowzbudzania się żony.

Zbyszek

Reply to
Zbyszek
Reply to
Tomasz Dryjanski

Jeden większy kondensator nie wystarczy?

pozdrawiam,

mirek

Reply to
mirekm

Expierd nie byl czasem z Sosnowca?

Reply to
T.M.F.

Ojej, znów to - Śląsk i Zagłębie... Nie ma dokładnych namiarów i dla mnie Sosnowiec to nie zagranica.

Proponuje to przetestowac w Katowicach na rynku:) BTW. Ktos kiedys namierzyl dokladny adres expierda.

Reply to
T.M.F.

No też przecież w Sosnowcu mieszka. Na razie nie widać go na grupach bo chyba obrażony, ale nadziei nie traćcie. Expert nie zmienił się zasaniczo od czasu kiedy bywał na grupach :) Jest szansza że powróci.

Reply to
Sebastian Bialy

a tak z ciekawoœci, po co mu odpisujecie? Jego wrzuci³em do KF i nie ma problemu, natomiast ka¿dy post od innych pojawia siê z tymi bzdurnymi tematami...

Facet/kobieta Was prowokuje a Wy siê temu poddajecie ....

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek