Z??cze p?ytka-p?ytka

Witam,

Jakoś słabo mi wychodzi z guglarką w tym temacie, więc prośba o pomoc. Pojektuję ustrojstwo które będzie podzielone na moduły montowane na zbiorczej, głównej PCB. Tak więc będą potrzebne komplety męski-żeński. Ilość pinów 100+,złącza proste(nie kątowe!!),montaż najchętniej SMD,raster najchętniej 1.27mm. Między innymi będą przesyłane szybkie sygnały LVDS, więc musi to być "porządne" złącze. Co w tym temacie możecie doradzić? No i gdzie takie coś bezproblemowo można zamówić?

Reply to
Stachu Chebel

W dniu 2012-11-18 10:57 Stachu Chebel napisał(a):

SAMTEC

Są do kupienia m.in. w Farnellu.

Reply to
Adam Dybkowski

Dzięki za dobre chęci!! Nie o to chodzi - patrz temat!! Interesuje mnie płytka-płytka, a nie płytka-kabel/taśma. Aha!! Jakby ktoś z Kolegów coś znalazł, to raster może być nawet poniżej 1mm.

Reply to
Stachu Chebel

Adam dał Ci linka do złącz płytka-płytka. Na kabel tam nic nie ma. Ja jeszcze dorzucę Major League Electronics:

że nie chwalą się tym nas stronie, to sprzedają bezpośrednio nawet pojedyncze sztuki. Musisz tylko wysłać maila z zapytaniem. Warto, bo cenowo wychodzi dużo taniej niż Samtec, a produkty mają podobne. Kiedyś jeszcze zamawiałem małe ilości z 4uconnector, ale trzeba było długo czekać na dostawę, czasami nawet 2 miesiące.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Dzięki! Istotnie, Adam dał dobry namiar, pierwszy 'rzut oka' na pdf'a był mylący. Coby bardziej było jasne, podaję linka na obrazek tego co robię:

Na górnej części PCB będą wjazdy analogowe, na dolnej sterowanie+32 szeregowe kanały LVDS (480MHz)

Reply to
Stachu Chebel

Przy takich wymaganiach ja bym dał któreś z Samtecowych.

pzdr, j.

Reply to
Jacek Radzikowski