Wega (Sony) JPS 350 V schemat poszukiwany...

Witam,

Poszukuję schematu wzmacniacza firmy Wega (Sony) JPS 350 V. Zasoby sieci przeszukałem, bez efektu. Mam problem z "obcięciem" niskich częstotliwości w prawym kanale. Wiek sprzętu, wskazuje prawdopodobnie, na utratę pojemności któregoś z kondensatorów elektrolitycznych. Bez schematu, szukanie podejrzanego jest szukaniem czarnego kota, w czarnym pokoju, w którym nie ma w ogóle czarnego kota. :-)

Pozdrawiam, GM

Reply to
Grzegorz Markowski