Re: Zestaw sluchawkowy do radiotelefonow Motoroli

bejo napisał(a):

> [...]

Jesli chodzi o sluchawki z PTT to na pewno masz racje, ale sa tez wersje z VOX, myslalem ze moze one beda podobne do tych z tel komorkowych. Tak czy inaczej, elektronikiem nie jestem i sie na tym nie znam, wiec najlepiej by bylo jakby ktos kompetenty wypowiedzial sie jak to jest zbudowane i ewentualnie jakie zamienniki mozna wykorzystac zamiast oryginalnych zestawow sluchawkowych motoroli.

Reply to
bejo