przekaźnik czasowy - prośba o pomoc w d

Witam. Proszę o pomoc we wskazaniu urządzenia dostępnego w "sklepie za rogiem" które spełni następujące zadanie:

jest sobie lampa, która oświetla elewacje, kilka set W. Jest ona sterowana zegarem astronomicznym, czyli załącza się pi razy drzwi o zachodzi i wyłącza się o wschodzie słońca. Jednak nie ma potrzeby aby się ona świeciła nie wiadomo jak długo, wystarczy ze dwie godziny(teraz w lecie - w zimie dłużej) Jaki przekaźnik czasowy zastosować aby spełnić takie założenie? musi być regulowany, tak aby na zimę móc wydłużyć ten czas. Zakres regulacji powiedzmy do 10h z podziałem np co pół godziny będzie OK(tak pi*drzwi). Znajdzie się coś takiego? Koniecznie montowane na szynę DIN.

Pozdrawiam Rafał

Reply to
Albercik

W dniu 24.07.2012 08:57, Albercik pisze:

A i jeszcze jedno.. bo może być istotne - nie wchodzi w grę przerobienie tego zegara astronomicznego(jeżeli się da) bo on steruje jeszcze innymi światłami, które mają się świecić całą noc. Po prostu przekaźnik ma być sterowany zboczem narastającym z tego zegara i być obojętnym na zbocze opadające(rano).

Reply to
Albercik

Użytkownik "Albercik" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:julh83$ps8$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Może coś z tego dobierzesz:

Pozdrawiam EM

Reply to
EM

W dniu 24.07.2012 09:15, EM pisze:

Właśnie o to chodzi że wiem ze wybór jest spory, a nie wiem który dokładnie przekaźnik spełnił by moje oczekiwanie. Musiał bym przestudiować dokumentacje każdego. Stąd pytanie na grupę, może ktoś z głowy powie że taki a taki model będzie OK.

Reply to
Albercik

Użytkownik "Albercik" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:julish$n2v$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

EM

W dniu 24.07.2012 09:39, EM pisze:

dzięki. Właśnie takiej funkcjonalności szukam: Wu - odmierzanie nastawionego czasu zadzia3ania T Po załączeniu napięcia zasilania U następuje natychmiastowe zadziałanie przekaźnika wykonawczego R i odmierzanie nastawionego czasu T. Po odmierzeniu nastawionego czasu T, przekaźnik wykonawczy R powraca do położenia początkowego.

Teraz trzeba takie coś znaleźć "gdzieś za rogiem"

Reply to
Albercik

zapytaj o to w hurtowni elektrycznej albo lepszym sklepie elektrycznym jak nie mają to zamów i za kilka dni będziesz miał

jeffrey

Reply to
Jeffrey

Użytkownik "Jeffrey" snipped-for-privacy@wycieptopoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:500f1c5a$0$1317$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Zawsze też można zamówić w TME i mieć na drugi dzień. Jeżdżąc po sklepach wyda więcej niż te 15 zł na przesyłkę kurierem pod drzwi.

Reply to
Marcin Wasilewski