głosnikowej

Zastanawiam się czym skutecznie skleić "gumowe" górne zawieszenie z membraną (prawdopodobnie) polipropylenową... Z tego co się zorientowałem są jakieś "primery" do trudnoklejalnych tworzyw. Może coś ktos przećwiczył. Coś podpowie.

Włodek

W dniu 08.06.2017 o 13:56, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

technicqll base primer

Do głośników nie próbowałem :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz .

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59393b5c$0$5158$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Mylar mial byc popularny na membrany, a to moze latwo sklejalne.

Nie cwiczylem, ale oni sie od lat tym chwala

Tylko kiedys byl to osobny klej, a teraz jak widac "primer".

Oprocz tego:

-rozne tasmy klejace sie jakos trzymaja, niektore naprawde niezle - co widac np bateriach do laptopow, kawalki takiej gabki swietnie klei ogniwa li-ion do obudowy. Moze poszukac u 3M ... kleju ?

-plastikowe worki/"koperty" kurierow - to po sklejeniu nie da sie rozerwac, ale moze z PCW robia a nie PE,

-farba na reklamowkach sie trzyma dosc dobrze ...

W dniu 08.06.2017 o 13:56, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

spróbuj bez ceregieli, bez primerów klejem do szyb samochodowych. poproś szybiarza żeby Ci wcisnął próbkę do strzykawki, albo odsprzedał za piwo prawie pusty kartusz. ta substancja działa cuda

ToMasz

Reply to
ToMasz

Dzieki za przypomnienie o istnieniu tego kleju.

"Pana Szybowca" mam o 300m, niecałe 100m Kolegę który moze mieć bo używał do różnistych rzeczy przy autach.

logistycznie i ekonomicznie to najlepsze będzie

No i z doświadczeń owego Kolegi (przed chwilą pytałem) to polipropylen czy inne podobne paskudztwa spokojnie powinno skleić.

Kolegom wypowiadającym się w wątku też bardzo dziękuję, moze sie przydać na przyszłość w innych zastosowaniach

Włodek

W dniu 2017-06-08 o 17:58, ToMasz pisze:

A taki klej można kupić w sklepie, czy tylko u szybiarza?

Reply to
robot

Panie! czego to teraz nie można kupić:

"Pan Szybowiec" stosuje produkty wyżej wymienionej firmy.

Włodek

W dniu 2017-06-08 o 17:58, ToMasz pisze:

Stara zasada "klej najlepiej trzyma jak go nima" i tu się sprawdza. Masa kleju zmieni częstotliwość rezonansową głośnika - więc trzeba starać się dać go tak mało, jak to tylko możliwe. Chyba, że chodzi o mało ważną "estradówkę" pracującą w zestawie - wtedy to bez większego znaczenia.

Reply to
Adam

Zero problemu, to JBL ze skrzyni basowej ;-)

Włodek

W dniu 09.06.2017 o 09:56, robot pisze:

można, ja kupuje u lakiernika za 28zł firmy boll. da sie go użyc, zawinąć końcówkę taśmą klejącą - nie wysycha przez miesiąc. mnie taki do zabaw około domowych wystarcza na 3 miesiące. kleje tym wszystko co się da. ostatnio nawet rurkę w kabinie przysznicowej. trzyma. nie stosuje pakuł, konopi, taśmy teflonowej - wszystkie rury na klej do szyb. gaz woda co - trzyma. pieroństwo nie nadaje się do elektroniki, bo przewodzi prąd. marnie bo marnie, maty grzewczej nieda się zrobić, ale elektronika głupieje.

ToMasz

Reply to
ToMasz

taka "parówa" 0,6 litra to starczy do końca życia :)

Reply to
Roman Rogóż