Multimetr jaki? Metex, Appa, inny ?

Powitanko,

Zwroc uwage, czy ma osobno wylacznik, czy w tym samym pokretle, ktore sluzy do zmiany zakresu. Drobiazg, ale bardzo ulatwia zycie. Co do Metexow, to szczerze mowiac nie widze problemow z czasem reakcji. Do pomiarow szybkich jest... oscyloskop;-) Jedyna wada Metexow, to zarlocznosc pradowa. 2 tygodnie sporadycznego uzywania i akumulatorek trzeba ladowac.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

O buzzer chodzi. To jednak troche wkurza jak sie odzywa po pol sekundy.

Poza tym ergonomie maja kiepska .. no i czestosciomierzowi wierzyc nie mozna [3850]

monitor schrieb:

polska mentalność wychodzi z twojego tekstu. Entroper napisał ci, dlaczego uważa ww multimetr za gówno (jak już, to pisać), na mój rozum dobrze to umotywował. A ty chcesz więcej. Może ma tylko ten multimetr i musi nim pracować i się wkurwia każdy dzień, że nie ma innego, a chwilowo go (albo pracodawcę) nie stać? Mimo wszystko ci pomogę. Dobrym miernikiem jest Fluke, polecam naprawdę. Tylko nie wściekaj się na mnie, że ci za drogi proponuję.

Waldek

Reply to
Waldemar

a jak z wyświetlaczem? - taki zdechły jak w appie czy w metexie, czy wyraźny i czytelny jak w tajwanie za 15zł? (o zgrozo)

Mirek.

Reply to
Mirek

entroper schrieb:

jako, że mamy 2x do roku audit i musimy posługiwać się kalibrowanymi instrumentami musimy kupować to, co jest kalibrowalne.

Waldek

Reply to
Waldemar

Wszystkie Fluke'i u mnie w robocie są czytelne pod każdym kątem i z każdej strony a jak jest za ciemno, to mają podświetlenie...

Jedno, co wkurza, to to, że nie doszedłem jeszcze, czy auto-off da się wyłączyć. Ale w normalnym użyciu nie ma problemu, bo jest to dość długi czas.

Reply to
Marek Lewandowski

Chyba da się, przynajmniej programowo. Używaliśmy Fluke do pomiaru prądu pobieranego przez laser przez 24h z jednoczesnym pomiarem strumienia i się dało.

Waldek

Reply to
Waldemar

pewnie tak, ale to jest problem, że trzeba pamiętać o tym, jak ma się chwilę wolnego czasu (żeby poszukać) i multimetr pod ręką (bo na pamięć się oznaczeń nie uczę)... Pewnie znasz sam ten problem :)

Reply to
Marek Lewandowski

skądś to znam ;-)

na wszelki wypadek mamy instrukcję w opakowaniu ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar

Auto-off to podstawa - potrafi zaoszczędzić kilka baterii rocznie ;) A u mnie w prostym Kewtech-u jest dosyć ciekawie to rozwiązane, bo z tego co zauważyłem, to nie wyłączy się jeżeli wskazania się zmieniają.

Mirek.

Reply to
Mirek

Dnia 2007-01-22 18:04, Użytkownik entroper napisał :

też tak kiedyś myślałem :-)

A teraz o ktorej czesci myslisz inaczej ? :-)

chyba, że multimetr stoi na stanowisku testowym i patrzy na niego webcam... (swoją drogą jest to najprostsze SKUTECZNE rozwiązanie, jakie znaleźliśmy, aby stan maszyny monitorować z biura pół kilometra dalej. Kamerka albo ethernet albo WLAN i stosowny(e) miernik(i)...)

to samo z Fluke i dlatego nikt nie pamięta o tym auto off... ale teraz to poszukam! :)

Reply to
Marek Lewandowski

to Ci się tylko tak wydaje :) Jasne, fajnie, żeby to kosztowało mniej, ale mając doświadczenie z Metexami na PG, paroma mniej i bardziej znanymi firmami po drodze na Uni-KA i teraz z Fluke to ja poproszę o Fluke... Mówię o multimetrach, z handscope'ami Fluke nie mam doswiadczenia.

Reply to
Marek Lewandowski