Końcówki mocy do SONY VSX 505 rds

Witam.

Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś zamienniki?

Pozdrawiam

Reply to
Solaris

Dnia Tue, 6 Jan 2009 18:40:44 +0100, jakże pięknego Solaris snipped-for-privacy@be.inspired wystukał co zawarte poniżej:

: Witam. : : Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś zamienniki?

Przepraszam chodzi o Pionieer VSX 505 RDS.

Reply to
Solaris

Użytkownik "Solaris" snipped-for-privacy@be.inspired napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@be.inspired...

Pewnie w sklepie, no i pewnie każdy oczywiście wie jakie końcówki mocy są w Pionieer VSX 505 RDS

Reply to
Irokez

Otwórz obudowę, przepisz nazwę z klocka końcówki i wpisz w Google - na 90% znajdzie Ci sklep w Polsce. Jak Google same nie znajdą, podaj nam nazwę elementu - pomożemy. Wmak

Reply to
Wmak